Ik ben sinds kort begonnen met mijn eigen website te ontwikkelen. Nu loop ik tegen wat problemen aan. Via Google kom ik er niet uit of het werkt gewoon niet zoals ik het wil.
Ik heb een HTMl/CSS gebaseerde website waar ik graag de header, footer en menu apart wil hebben. Deze wil ik dan op de pagina in laten laden los van de gewone pagina. Dus index.html die dan menu.html, header.html en footer.html laad. Volgens bronnen moet dit met JavaScript, maar weet niet wat ik fout doe. ik volg de stappen zoals op internet staat maar het lukt mij niet.
Iemand enig idee hoe dit werkt? Ik heb geen voorbeeldcode omdat ik na al het proberen het heb opgegeven en niet opgeslagen heb. Natuurlijk wel de standaard index.html van mij.
Heb de scripts overgenomen en aangepast waar nodig, maar werkt niet. Tevens moet ik ook de js file er voor hebben, die ik ook niet zelf kan maken helaas.
Vroeger kon ik het enig sinds wel, maar weet het nu gewoon niet meer hoe het moet :S
Het is niet mijn eigen code, maar wellicht krijg je hiermee het idee wat ik wil. :)
ik heb index.html waarin de grote code in staat. Daarnaast ook header.html, menu.html en footer.html aangemaakt in dezelfde map. Precies zoals het er staat