Automatisch een bestelbon printen als erop bevestigen is geklikt.
Probleem:
Ik loop tegen een probleem aan. Misschien bestaat er al een oplossing? Ik zat zelf te denken aan een meta tag die dan binnen een bepaalde tijd een bestand uitvoert waar de print code in verwerkt is. Ik wil printen naar een meta III bonnenprinter onder een Windows 10 Pro, Wamp server. Echter er komt aldoor het schermpje van Windows om de printer te selecteren en dat moet weg. Hopelijk heeft iemand een idee.
Bedoeling:
Het gaat erom dat er een bestelling wordt opgenomen aan de tafel, zodra er op bevestigen is gedrukt moet er bij de bar een bonnetje geprint worden waar dan de bestelling (drinken en eten) op staat. Alles werkt al twee jaar van mijn zelf geschreven kassa programma, echter willen ze nu deze extra optie erbij. Tot heden had ik het zo dat je op de knop printen moest drukken en dan kon je de juiste printer kiezen en dan werd er geprint. Maar die tussenstap van printer kiezen wil ik dus kwijt en de bon gelijk laten printen zonder dat je nog een printer moet kiezen.
Situatie:
Het gaat om een mini camping met restaurant, dus ze hebben twee typen printers aangesloten, een voor de camping (A4 formaat) en een voor restaurant bezoekers (Bonnenprinter) en alles loopt via hetzelfde kassaprogramma, aangezien camping gasten ook het restaurant bezoeken en aan het eind van hun verblijf de rekening betalen van de camping en het restaurant.
De vraag:
Hoe omzeil ik de Windows melding om printer te selecteren vanuit php.
3.943 views