Door
Bryan De Baar
op 08-03-2020 13:18
gewijzigd op 08-03-2020 13:32
3.045 views
Hallo,
Ik ben opzoek naar wat hulp voor het volgende. In mijn backoffice heb ik een pagina gemaakt om de openingstijden te beheren.
Hiervoor heb ik het volgende gemaakt
Ik ben hier niet altijd een voorstander van, maar je zou je formulier wat compacter kunnen opzetten door wat naamgeving in te korten. Zo zou je alles in een "days" array kunnen stoppen. Vervolgens zou je de codering van de date() functie kunnen gebruiken voor de dag van de week (0 = zondag, 6 = zaterdag). Vervolgens zou je op index 0 de openingstijd kunnen zetten, en op index 1 de sluitingstijd. Dan moet je er ook zorg voor dragen dat als je een openingstijd invult, dat je een ook een sluitingstijd invult, maar dat soort logica kun je ook in de validatie stoppen ofzo, of je maakt hiervoor een aparte "closed" checkbox oid.
Vervolgens kun je de afhandeling vereenvoudigen door door de eerdergenoemde "days" heen te loopen.
Heb ik ook geprobeerd, maar ook die werkt niet.
Ik wil de dag en de tijden apart zodat ik die in een query kan gebruiken om in de database op te slaan.
Ik heb het ook geprobeerd en bij mij werkt het wel:)
Ik denk dat het voornamelijk zijn doel is om alle informatie die bij elkaar hoort in een enkel record in een enkele stap van een foreach-loop te INSERTen in de database.
Vraag blijft misschien wel: waarom via AJAX en waarom via GET?