Ik heb een SSL certificaat geinstalleerd en het certificaat is goed. Hij is verlengt van de eerste versie:
Maar als ik nu naar de site ga krijg ik:
Service Unavailable
The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Ik werk op centos 7. Als in in CLI php -v intik krijg ik netjes php 7.0.33 etc.
PHP via cli werkt ook en laad php bestanden goed.
De database is ook toegankelijk via phpmyadmin bijv.
Op de server www.domein.nl/test.html ZIjn de html bestanden etc gewoon el beschikbaar maar www.domein.nl/index.php of alle andere php bestanden zelf met alleen phpinfo() erin geeft deze melding.
Error 503 is "service unavailable"
PHP fouten leiden tot een 501 error.
Waarom Phpmyadmin werkt: niet ongebruikelijk bij hosters om PHPMyadmin centraal te hosten en een url naar mijnsite.nl/phpmyadmin wordt omgeleid naar sitevandehoster.com/phpmyadmin
zo garandeert hij dat er een actuele versie op staat.
Dat gezegd hebbend: iets maakt dat Apache niet door kan met jouw requests: en zo te zien, wordt via een proxy de site in werkelijkheid niet door Apache geserveerd maar iets achterliggends.
Heb je na installatie van het nieuwe SSL ook iets moeten herstarten?
Error 503 is "service unavailable"
PHP fouten leiden tot een 501 error.
Waarom Phpmyadmin werkt: niet ongebruikelijk bij hosters om PHPMyadmin centraal te hosten en een url naar mijnsite.nl/phpmyadmin wordt omgeleid naar sitevandehoster.com/phpmyadmin
Lijkt me niet op een VPS ;-)
Dat gezegd hebbend: iets maakt dat Apache niet door kan met jouw requests: en zo te zien, wordt via een proxy de site in werkelijkheid niet door Apache geserveerd maar iets achterliggends.
In DirectAdmin is er een mogelijkheid voor een proxy, maar dan om PHP en statische bestanden te scheiden. Het is wel zo dat phpMyAdmin altijd gebruik maakt van de eerste PHP-installatie, ongeacht wat er op die domein draait. Dan is de tweede PHP-installatie (DirectAdmin kan meerdere installaties van PHP aan; max. 4) ergens stuk. Dat verklaart waarom een phpinfo() niet werkt, maar phpMyAdmin wel (webapp).
Heb je na installatie van het nieuwe SSL ook iets moeten herstarten?
Ik ben benieuwd hoe Daniël die SSL certificaten hebt vernieuwd.
Over memoty:
- met top zie ik 19% in gebruik voor mysqld en 12 % voor php
- ./build update met custombuild heb ik gedaan, maar wanneer ik ./buil versions doe krijg ik:
Cannot install the same version of PHP for both releases.
Maar met php -v zie ik 1 versie, moet ik de andere php-fpm71 dan verwijderen?
Ga a.u.b. niet buiten DirectAdmin aan je PHP-installatie zitten. Dan ben je nog verder van huis, omdat PHP via DirectAdmin Custombuild geleverd wordt.
Maar krijg je die melding ook via ./build options? Je zou dan minimaal ene lijst moeten zien van je Custombuild instellingen. Maar wat als je zelf kijkt naar options.conf? Wat staat daar in vermeld?
Ik zag idd meerdere php releases, ik dacht dat hij er altijd maar 1 gebruikte, toen ik 1 release in de options.conf.
php1_release=7.0
php1_mode=php-fpm
heb ik erin gehouden en de rest verwijderd. die 5.6 had ik later toegevoegd, die was onderaan.
TOen ik ditweg ging halen, rewrite_confd deed, toen werkte alles weer naar behoren. Weer iets geleerd.
HEEL ERG BEDANKT VOOR DE MOEITE OM HIERNAAR TE KIJKEN.