Warning: The type attribute is unnecessary for JavaScript resources.
From line 28, column 1; to line 28, column 31
cript>? ?<script type="text/javascript">?var l
- Staat die vertaling in je PHP-taalbestanden?
- Staan de toegepaste vertalingen al in je HTML-document? (check je broncode!)
- Heb je de Javascript-variabelen al toegepast in je javascriptbestand??
Als je mijn vragen even kan beantwoorden, zou dat fijn zijn. Ik heb wel uitleg gegeven, maar het Javascript-bestand moet ook weten wat de vertalingen zijn. Die vertaalt zich niet op magische wijze.
Je hebt in PHP eerst een lijst gemaakt met te vertalen teksten, welke je met een variabele kan ophalen, hé?
Hetzelfde doe je nu met Javascript. Je hebt immers al de vertaalde teksten, dus die javascript-variabelen die je in je HTML-document hebt geplaatst gebruik je nu in je javascript-bestand. Dus lang['mailadress_incorrect']
Dit heb je dan bijvoorbeeld in je javascript-bestand staanop lijn 59:
PS: Ik ga overigens niet op privéberichten in, zoals in mijn profiel staat. Dat kost mij helaas teveel tijd.
Alle begrip. Misschien toch nog de moeite om naar mijn pb te kijken. Zo nee, dan hoe je dit niet weer uit te leggen. Boodschap dan duidelijk.
Voor nu: Ik zal het proberen te begrijpen. Alvast een antwoord op je vragen:
"- Staat die vertaling in je PHP-taalbestanden?"
Hoe doe ik dit? Zoals ik al had gedaan?
"- Staan de toegepaste vertalingen al in je HTML-document? (check je broncode!)"
Wat moet ik dan zien?
"- Heb je de Javascript-variabelen al toegepast in je javascriptbestand??"
Wat bedoel je. Hoe doe ik dat? Graag simpel uitleggen
Ik ga onderstaande vanavond nog een keer proberen. Bedankt.
Als je mijn vragen even kan beantwoorden, zou dat fijn zijn. Ik heb wel uitleg gegeven, maar het Javascript-bestand moet ook weten wat de vertalingen zijn. Die vertaalt zich niet op magische wijze.
Je hebt in PHP eerst een lijst gemaakt met te vertalen teksten, welke je met een variabele kan ophalen, hé?
Hetzelfde doe je nu met Javascript. Je hebt immers al de vertaalde teksten, dus die javascript-variabelen die je in je HTML-document hebt geplaatst gebruik je nu in je javascript-bestand. Dus lang['mailadress_incorrect']
Dit heb je dan bijvoorbeeld in je javascript-bestand staanop lijn 59:
Code (php)PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
$(".message").html('<p class="notify-valid">'+lang['mailadress_incorrect']).fadeIn();
Je moet gewoon zorgen dat lang['mailadress_incorrect'] vertaald is in de gekozen vertaling in je HTML-document.