Hoi, Ik wil share en like buttons toevoegen in een nieuwsbriefformulier pop-up scherm. Het is de bedoeling dat degene die zich op een nieuwsbrief heeft aangemeld, share en like buttons krijgt te zien.
Alleen moet het in onderstaande bestanden verwerkt worden. Kan iemand me hiermee verder helpen?

<?php
	$lang['title'] = "tekst";
	$lang['description'] = "tekst";
	$lang['lang_en'] = "English";
	$lang['lang_nl'] = "Nederlands";		
	$lang['subscribe_and_updated'] = "Subscribe and stay updated!";
	$lang['signing_up'] = "tekst";
	$lang['join_waiting_list'] = "Join Waiting List";
	$lang['get_notified'] = "Get Notified";	
	$lang['subscription_complete'] = "tekst.<br>tekst.<br>tekst<br>Don't forget to check your mailbox.";
	$lang['mailaddress_incorrect'] = "Your email address is incorrect.<br>Please check it and try again.";
?>

HTML

<script>
        var lang = [];
        lang['subscription_complete'] = <?php echo json_encode($lang['subscription_complete']); ?>;
        lang['mailaddress_incorrect'] = <?php echo json_encode($lang['mailaddress_incorrect']); ?>;
        </script>

[b]JAVA

$(".message").html('<p class="notify-valid">'+lang['subscription_complete']).fadeIn(); 

$(".message").html('<p class="notify-valid">'+lang['mailaddress_incorrect']).fadeIn();	
Maar ik neem aan dat je die wilt vertalen naar "Delen" en "Vind ik leuk!" ?
Ja, dat kan! Min of meer op dezelfde manier.
Linkjes om te delen, ja. Hoe verwerk die href erin?
Zoals je ook de andere HTMLcodes gebruikt.
Ik raad wel aan om dit tussen single-quotes (') te zetten, zodat je in je HTML-double-quotes kan gebruiken. Maar is de HTML-code ook afwijkend qua taal?

Anders kan je net zo goed de tekst vertalen.
Kun je een voorbeeld geven Ariën?
Is het nodig om de HTML-tags ook te vertalen? Anders kan je net als op de normale manier de tekst vertalen en de HTML laten zoals het is.
Ja. in NL en EN. Zoiets als: Deel met anderen (en dan de linkjes naar social media en delen met e-mail), en volg ons op Instagram.
Bedankt weer.

Maar dan is het toch enkel de tekst?
Ik ging uit van het voorbeeld dat ik aan het begin van deze topic gaf, linkjes zijn ook goed. Ik weet niet hoe ik een link erin moet verwerken.
Is die link afhankelijk van de taal hetzelfde? Of steeds afwijkend?
Is hetzelfde, behalve voor Instagram (volg ons op Instagram), hier heb ik twee accounts voor (1 Engelstalige en 1 in het NL)

Reageren