Goedenavond.
Ik heb mij hier net aangemeld omdat ik een vraag heb m.b.t. het mogelijk aanpassen van tekst in Php.
Ik ben sinds kort bezig met een eigen forum (lukt al redelijk) Nu heb ik een style erop staan Graphit. Ik wil mijn tekst in Categorie in Vetgedrukt, heb wel wat kennis van Html, maar weet niet ik welke map ik moet zoeken.
De stijlen van Graphit worden overerft van de standaard ProSilver. Delen van de stijl van Graphit worden dus gebruikt vanuit ProSilver.
Je zou kunnen kijken of je een eigen templateset kan maken die Graphit overerft, als je het op een deftige manier wilt doen. Zie ook de link naar "Template Inheritance" in mijn vorige post.
[sub]PS: PHP en phpBB zijn verschillende dingen. PHP is de programmeertaal waar het forum phpBB op gebouwd is.[/sub]
Zoveel kennis heb ik daar nou ook weer niet van, Veel te bang dat alles ineens weg is, en "nog" geen idee hoe dat te doen, na een week te werken met PhpBB
Lees eens aandachtig eens de URL door die ik je heb gegeven over Template Inheriting.
Werk bij voorkeur op een testforum. dan hoef je je bezoekers ook niet lastig te vallen met onverwachte wijzigingen.