Ik heb eindelijk alles af.
Nu vroeg ik mij eigenlijk het volgende af, wat ik ook niet zo kan vinden in dit forum.
Is er iemand die het gelukt is om via php een bestand te uploaden richting sharepoint op een vrij simpele manier?
Je komt via google erg ingewikkelde methodes tegen en die geven je nog geen duidelijk beeld.
Vroeg mij af of dit iemand al eens geprobeerd heeft of het gelukt is.
Die was ik inderdaad ook tegen gekomen, was een van de eerste die via google te vinden was, echter vind ik dat toch geen makkelijke.
Hier moet je ook het een of ander installeren wat ik zo lees of zie ik dat verkeerd?
Heeft iemand dit al eens werkend gehad?
Ik heb van alles geprobeerd maar niks werkt en heb wel alles goed gedaan overal.
Nergens zijn duidelijke voorbeelden te vinden die werken want bij de meeste krijg ik gewoon een 500 error als ik via ontwikkelings-hulp in de explorer kijk , maar nergens wat er dan precies aan de hand is.
Maar een '500 error' moet je sowieso in de achterliggende logfiles kunnen zien.
Mogelijk staan foutmeldingen uit, en dus zal die ook niet in de ontwikkel-tools van je browser zien.
En maar goed ook, ik als bezoeker hoef bij een probleem niet te weten dat er bij een site een 'niet gevonden database' of een 'syntax error op lijn x van y.php' aanwezig is.
De logfiles op de server. Deze staan vaak buiten je webroot. Of anders zijn ze te vinden via het hosting controlpanel. En anders kan je ze ook zelf aanmaken/overriden via .htaccess:
# Error log aanzetten
php_flag log_errors on
php_value error_log /home/pad/domain/logs/PHP_errors.log
Gelukkig zie je de foutmeldingen niet in je console, want dat wil niemand zomaar ;-)