Hallo,

Ik heb een custom_fields plugin op mijn wordpress website, en alle data die daarin word ingevuld komt in mijn database terrecht.
Nu zou ik graag die data op een andere website willen laten zien die wel in die zelfde database zit.
Alleen aan die data zit een ID met daarin de value.

[{"id":90047,"value":"Straatnaam"},{"id":41971,"value":"Postcode"},{"id":54178,"value":"Plaats"},{"id":64308,"value":"Radio button"}]

Hoe kan ik wat er in de value staat laten displayen door zijn ID te selecteren?

Want als ID: 90047 is moet hij de straatnaam weergeven van de klant,
Als ID: 41971 is moet hij de postcode van de klant weergeven,
Als ID: 54178 is moet hij de plaatsnaam van de klant weergeven
En als ID: 64308 is moet hij weer geven wat de klant heeft aangevinkt in de checkbox.
Bij print_r($json); laat hij niks zien, alleen bij print_r($data); wel.
Wat zie je dan precies? Ik vermoed dat je alle gebruikers ophaalt, i.p.v. een enkele?
Ik zie dan alle gegevens van de klant naar voren komen, Ik kan geen screenshot plaatsen want dan blijf ik strepen trekken door die gegevens heen haha

Van één klant, of meerdere?
Het gaat juist om de velden die je terugkrijgt. Je kan ook een dummy-gebruiker gebruiker maken voor zulke doeleinden, want je zou toch in test-omgeving moeten werken (hoop ik!!). Dan is het niet van belang dat iemand Jan Janssen heet en op de Internetstraat 42 woont met 1337 IT als postcode. ;-)

Het gaat er juist om of het veld custom_fields wel bestaat en inhoud heeft. Als deze leeg blijkt te zijn, dan is er gewoon niks op te halen.

Ik krijg van alle klanten de gegevens naar voren, ook hun bestelling.

Waarvoor moet ik die dan precies inbouwen? want hij zet de juiste gegevens wel bij de juiste klant.

In je SQL-query moet een AND voorwaarde inbouwen na je WHERE.
Kijk eens naar mijn linkjes die meer uitleg geven.
Dat leg ik net nog uit :P

- Ariën - op 14/12/2020 14:33:36

Dan moet je dus je een WHERE-voorwaarde in je query bouwen, waarmee je je zoekresultaat beperkt tot het ID-nummer van de gebruiker. In dit geval dus een AND omdat je een extra voorwaarde hebt.

Die WHERE heb je al, en elke nieuwe voorwaarde wordt dus een AND. (OR kan weer als het een of-situatie is)

Dus iets als AND UserID= 42.

Reageren