Hallo mensen,
Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die geen abonnement heeft op Netflix, Videoland enz.
Nu zit ik te kijken of het leuk is om misschien toch een keer zo'n abonnement af te sluiten, maar er zijn best veel 'smaken' met bovendien verschillende prijskaartjes.
Nu gaat het mij vooral om de 'content', dus het soort films en series dat wordt uitgezonden. Het lijkt me vooral leuk om goede en recente actiefilms en actieseries te kunnen zien, en eventueel wat komische films. Ik ben niet echt geïnteresseerd in science-fiction, horror e.d.
Naar mijn idee is Videoland vooral een soort verlengstuk van RTL (televisie) met Nederlandse producties. Dat lijkt me niet een heel groot aanbod en dus ook niet zo interessant.
Ik heb momenteel een Ziggo-abonnement en die hebben ook een aantal pakketten, Movies en Series (volgens mij diverse varianten met meer en minder aanbod). En dan heb je natuurlijk Netflix, en volgens mij ook iets van Amazon.
Wat raden jullie aan? Netflix klinkt interessant, maar als je HD en 4K wil dan is het best duur. In de pakketten van Ziggo zit als ik het goed begrijp het (voormalig?) aanbod vam HBO? Nu heb ik wel eens van HBO gehoord, maar ik heb geen flauw idee wat het verschil is met Netflix.
Mijn vraag is eigenlijk ... als ik dus goede, recente actiefilms en actieseries wil kunnen kijken, en af en toe een humoristische film ... waar zit ik dan het beste?
Kan iemand duidelijkheid geven? Ik weet dat er op internet heel veel vergelijkingssites zijn, maar ik ben juist op zoek naar persoonlijke ervaringen.
Alvast bedankt.
3.279 views