Wij hebben op onze site een zoekformulier om te zoeken op naam. Dan krijg je een mooie tabel te zien met de gevonden overeenkomsten. Dat ziet er zo uit:
Naam - voornaam - geboortedatum - overlijdensdatum - downloaden - record nr. - type bestand.
Als iemand nu op downloaden klikt krijgt die het betreffende pdf of foto bestand te zien en kan die dat downloaden.
Maar nu willen we een stap verder gaan. Als je op downloaden of een andere uitdrukking zoals "meer info" zou klikken kom je op een pagina terecht waar aan de hand van het record nr. Meer relevante info uit de database getoond wordt.
Het komt erop neer dat ik het recordnr. als variabele moet doorgeven (wil doorgeven) naar een php pagina die dan het betreffende record uitleest.
Ik heb al het net afgezocht maar ik vind niet echt een oplossing. Alleen hoe je uit een formulier de variabelen kunt doorgeven met $Get of $Post.
Ik denk dat de oplossing ligt in zoiets:
<td style="text-align:center"><a href="https://fv-vl-ardennen.be/alijst/<?php echo $row["bestandsnaam"]; ?>">Downloaden</a> </td>Dit is de code om naar een bepaald bestand te gaan maar dit zou iets moeten worden waardoor ik het recordnr. wil doorgeven naar een PHP pagina.
Iemand een tip hoe ik dit kan oplossen?