Zoals je misschien wel hebt gemerkt was de website vandaag erg traag. We zijn aan het uitzoeken wat er aan de hand was.
Het heeft in ieder geval onze aandacht, maar gelukkig ik zeggen dat de boel nu weer lekker vlot is.
Noodgedwongen reageer ik hier maar, hoewel ik snap, dat dit niet de juiste plaats is, maar waar dan wel?
Ik kan nergens vinden HOE dit forum werkt, HOE ik een nieuw onderwerp kan beginnen en WAAR ik opmerkingen/vragen over dit forum kwijt kan.
[size=xsmall]Toevoeging op 24/06/2021 01:29:59:[/size]
Gerard Katwijk op 24/06/2021 01:28:59
[quote="- Ariën - op 23/04/2021 23:08:58"]
Zoals je misschien wel hebt gemerkt was de website vandaag erg traag. We zijn aan het uitzoeken wat er aan de hand was.
Het heeft in ieder geval onze aandacht, maar gelukkig ik zeggen dat de boel nu weer lekker vlot is.
Noodgedwongen reageer ik hier maar, hoewel ik snap, dat dit niet de juiste plaats is, maar waar dan wel?
Ik kan nergens vinden HOE dit forum werkt, HOE ik een nieuw onderwerp kan beginnen en WAAR ik opmerkingen/vragen over dit forum kwijt kan.
Als je naar het forum gaat dan zie je daar een lijst met verschillende fora. Bovenaan een gekozen forum (bijv. Beginnen met PHP) staat een knop met 'Nieuw topic'. Daar kan je een nieuw onderwerp aanmaken.
Reageren op een topic kan via het tekstvak 'Snel reageren' onderaan een topic, of via de knop 'Reageren'. In het laatste geval heb je wat meer opmaakmogelijkheden
Als je naar het forum gaat dan zie je daar een lijst met verschillende fora. Bovenaan een gekozen forum (bijv. Beginnen met PHP) staat een knop met 'Nieuw topic'. Daar kan je een nieuw onderwerp aanmaken.
Nou, hoe ik ook zoek, ik kan nergens zo'n knop vinden. :( Ik heb ook nog gekeken of het mogelijk aan de 'browser' (Chromium) kon liggen, maar ook met Firefox zag ik zo'n knop niet.
Die staat er gewoon. Misschien heb je een overijverige ad-blocker.
Een knop daar toch geen last van mogen hebben?
[size=xsmall]Toevoeging op 24/06/2021 12:38:04:[/size]
Ramon van Dongen op 24/06/2021 09:07:06
[quote="Gerard Katwijk op 24/06/2021 03:06:08"]Nou, hoe ik ook zoek, ik kan nergens zo'n knop vinden.
Knop verwijst dan naar https://www.phphulp.nl/forum/newtopic/3/ ;-)
[/quote]
Bingo! Klikken op deze koppeling bood me de mogelijkheid om een nieuw bericht te plaatsen. Bedankt!
[size=xsmall]Toevoeging op 24/06/2021 13:06:01:[/size]
- Ariën - op 24/06/2021 08:23:22
Die staat er gewoon. Misschien heb je een overijverige ad-blocker.
Een knop daar toch geen last van mogen hebben?
Eigenlijk niet, maar als een adblocker verkeerde regel heeft, dan zou het kunnen gebeuren. Dus vandaar dat ik het even wil weten. Misschien kan ik een workaround maken.
Ik denk wel dat het een stuk logischer / beter vindbaar is als de knop naar "nieuw topic" tussen het advertentieblok en de tabel met topics zou staan. Je kijkt er nu wel makkelijk overheen.