Door
Jan R
op 05-08-2021 10:44
gewijzigd op 05-08-2021 10:45
5.958 views
Hi
Ik heb 2 webpaginas die omzeggens identiek zijn.
Nu zou ik willen dat alle aanroepen van alle bestanden inclusief submappen doorgesluisd worden naar de andere pagina. De data kan ik daar opvangen via PHP. De tabel structuren zijn dezelfde.
Je probeert nu een redirect te combineren met een rewrite rule. Dat werkt nooit zo. Probeer die twee uit elkaar te houden, want de technologie is wezenlijk anders.
Redirect: server geeft cliënt een 30x HTTP-respons waarna de cliënt de nieuwe URL opvraagt.
Rewrite rule: server herschrijft client request onzichtbaar naar een ander request, zodat een andere service op de server het request kan afhandelen.
@ozzie
beide geprobeerd. Lukt niet. Even vaag maar hoe moet ik het anders schrijven. Er wordt niets doorgesluisd.
@ward.
In mijn oorspronkelijk bericht schreef ik dan ook. Ik heb er geen verstand van :)
Hoe moet het dan wel?
Algemeen opnieuw proberen uitleggen wat ik wil
Ik heb 2 clubs met hun competitieresultaten
Nu wil ik dat welk bestand/pagina ik ook opvraag deze automatisch doorsluisd naar de andere map zodat ik niet steeds op 2 plaatsen moet vernieuwen of aanmaken en include gebruiken
De bestanden zijn dus dezelfde of verwijzen via include naar het andere momenteel maar dat is omslachtig.