Door
Arno van Zanten
op 05-06-2022 17:13
gewijzigd op 05-06-2022 17:14
3.080 views
Ik zit met een probleem, als ik deze pagina in een include laat werken, dan doet het niks. Doe ik hem appart, een exclude, runnen, dan werkt het wel.
Hoe kan dat?
?>
Dit is de code en werkt wel als ik hem op de achtergrond laat werken, maar als hij door een include wordt aangeroepen, werkt hij niet. Alle variable staan goed, dus daar is niks mis mee.
PS: bij de exclude laadt ik wel de database.php config in
echo eens direct na je $query string de $query variabele, dan zie je wat je query is die uitgevoerd wordt.
- Ik zie dat je wel mysqli_real_escape-string() mist om je query te beschermen. Pas deze toe
- Bouw een controle op $result of deze false is. In dat geval toon je mysqli_error($conn), en anders geef je de uitvoer aan.
Dit kreeg ik terug van de code die je mij gaf
Fatal error: Uncaught Error: mysqli object is already closed in /www/test/admin/inc/newuseradd.php:38 Stack trace: #0 /www/test/admin/inc/newuseradd.php(38): mysqli_query(Object(mysqli), 'INSERT INTO Adm...') #1 /www/test/admin/inc/view.php(67): include('/www/test/admin...') #2 /www/test/admin/index.php(12): include('/www/test/admin...') #3 {main} thrown in /www/test/admin/inc/newuseradd.php on line 38