Beste forumleden,

Wij van DutchFly Virtual Airlines (www.dutchflyva.nl) hebben een mooie website maar ik heb een probleem met het menu.
Als ik naar de homepage ga dan werken alle beschikbare menu's.
Maar nadat ik ben ingelogd werken de menu's niet meer.
Als ik dan eerst weer de homepage aanklik dan werken alle menu's weer.
Ik ben er al een hele tijd mee bezig maar kan de oorzaak niet vinden.

Zou iemand is naar onze website willen kijken?
Ik heb evt. nog een testaccount beschikbaar zodat je kunt inloggen en dus ook goed kan zien wat er aan de hand is
en bovenin de adresbalk wellicht kan achterhalen om welk php bestand het gaat die ik je dan kan toesturen.
Het is op dit moment een groot probleem omdat ik al mail kreeg van piloten dat de website niet werkte.

Groet,
Martien Roelofs (CEO Dutchfly Virtual Airlines)
Deel je ook nog even wat het probleem was?
Er zijn heel veel aanpassingen gedaan door iemand die voor ons de website naar onze wens aanpast.
Al die toegestuurde php bestanden heb ik nog en heb die allemaal vanaf het eerste bestand weer terug geplaatst.
Ik zag dat het menu weer werkte. Iedere keer keek ik met Xampp of alles nog werkte en het ging goed, maar 5 php bestanden verder werkte het menu ineens niet meer. Nu weet ik niet wanneer het begon en na welk bestand, dus daar moet ik nog even achter komen. Ik ben nu inmiddels weer zover dat het menu weer werkt en ga vandaag bestand voor bestand overschrijven (ik maak steeds een BU) en dan weet ik in welk bestand de fout zit. Die stuur ik dan naar degene die het onderhoud doet en ik beloof dat ik laat weten wat het is geweest. En jullie weten ook wel,... een punt of een komma verkeerd, en de boel werkt niet meer.
Misschien is het een idee om te kijken naar Git als 'versioningsystem'? Dan kan je in het vervolg dergelijke wijzigingen zo traceren tot naar de gebruiker, en deze weer terugdraaien. ;-)

Reageren