Door
Martin Roelofs
op 14-06-2022 09:38
gewijzigd op 14-06-2022 09:40
2.519 views
Beste forumleden,
Wij van DutchFly Virtual Airlines (www.dutchflyva.nl) hebben een mooie website maar ik heb een probleem met het menu.
Als ik naar de homepage ga dan werken alle beschikbare menu's.
Maar nadat ik ben ingelogd werken de menu's niet meer.
Als ik dan eerst weer de homepage aanklik dan werken alle menu's weer.
Ik ben er al een hele tijd mee bezig maar kan de oorzaak niet vinden.
Zou iemand is naar onze website willen kijken?
Ik heb evt. nog een testaccount beschikbaar zodat je kunt inloggen en dus ook goed kan zien wat er aan de hand is
en bovenin de adresbalk wellicht kan achterhalen om welk php bestand het gaat die ik je dan kan toesturen.
Het is op dit moment een groot probleem omdat ik al mail kreeg van piloten dat de website niet werkte.
Heb je in de HTML-source al gekeken of je verschillen vindt in het moment dat je in- en uitgelogd bent? Hierbij kan een diff-tool (zowel online of als linux) wel helpen: https://www.diffchecker.com/
Op zich hoef je alleen maar de HTML-code (paginabron) vanuit de browser te bekijken, en beiden even te vergelijken. ;-)
Ergens moet de HTML-code verschillend zijn, en dan weet je waar het fout zou kunnen zitten. Of heb je een demo-account?
Nee hoor, de website staat gewoon al een tijd online bij Vimex.
Ik gebruik Xampp om eerst alles te testen.
Maar kijk, wat je schrijft over de paginabron vanuit de browser te bekijken, weet ik al niet hoe ik dat moet doen.
Vandaar dat ik hier hulp vraag.
Heb je al op de website gekeken? dan kan je zien dat de menu's gewoon uitklappen als je er op klikt.
Na het inloggen kan je klikken wat je wil, maar de menu's blijven gesloten.
Kan je me vertellen welk bestand ik in de browser moet openen?
[size=xsmall]Toevoeging op 14/06/2022 10:08:27:[/size]
Ik moet nu even een paar uurtjes weg, vanmiddag ben ik er weer.
Als je kan zeggen wat ik precies moet doen dan probeer ik dat vanmiddag even en laat ik het je weten.
Ja, dit doe ik wel vaker en ken dat wel.
Meestal klik ik dan op Inspecteren.
Je ziet inderdaad zoals je zegt verschillen, maar dat komt dat als je ingelogd bent, de menu's ook veel uitgebreider zijn. Ik zie alleen niet waarom het menu niet uitklapt na het inloggen.