Als ik lang naar die kleuren kijk, dan ga ik vanzelf scheel kijken, ik kan er niks anders van maken. Het ligt er maar net aan wat voor doeleinden die site heeft.
Maar dit is maar mijn persoonlijke mening :). De structuur lijkt me verder toppie.
Ja, ik heb wel een idee. Als ik die UL's naar links ga floaten, dan zullen die borders wel beter kloppen, denk ik. Je zou ook van de UL tag af kunnen stappen, maar in semantisch opzicht is een menu een lijst, dus als het even kan doe je die het lieft met een UL.
Ik heb het nu met SPAN's gedaan en dan ziet het er in IE een stuk beter uit. Nog niet helemaal identiek zoals op je plaatje, maar het komt een heel eind in de buurt.
Wat betreft de kleuren, die kun je natuurlijk naar hartelust aanpassen ;-)
ik was al mee aan het kijken....het loopt nu alleen in mozilla nog scheef....
maar ik heb zeker een menu gekozen dat niet wil werken in mozilla en IE :P
EDIT:
ik maak me site wel zo dat mensen het alleen kunnen bekijken onder firefox :P
Is er bekend wat het marktaandeel is van FireFox en Mozilla en dan IE?
Dit i.v.m. de bereikbaarheid van je site en wanneer dit in overeenstemming is met de doelgroep die je wenst te bereiken.
Groet, lissy
Hoi Lissy,
de schattingen over het marktaandeel van FireFox lopen nogal uiteen, maar de voorzichtigste zien toch al ongeveer 10%. Daar moet je dus als webdesigner ECHT rekening mee houden. Als je site alleen werkt in Internet Explorer, krijgt een op de tien bezoekers een lelijke of niet werkende site voor zijn kiezen.
Vooral wat betreft CSS moet je goed checken, maar zeker ook je JavaScript.
Je PHP scripts werken gelukkig browser-onafhankelijk, hoewel de HTML output van je PHP script natuurlijk wèl weer browserafhankelijk is