Beste mensen,

Ik sta even voor een uitdaging...

Ik heb in mijn database een Mandje waar een bestelling in komt te staan. Hier staat ook een TimeStamp veld in.
Nu weet ik dat ik met een trigger een timer kan activeren om deze input na een uur te verwijderen.
Ik heb dit geprobeerd maar ik kom er niet uit hoe ik dit moet instellen.

Het gaat er dus om dat hij NIET het gehele Mandje leeg gooit, maar alleen diegene die na een uur niet afgehandeld zijn.

Wie wil en kan me hierbij helpen?

Groet,

Nanno
Ah ja, ik merk dat je het graag bij het oude laat. Mag uiteraard hoor. Ik probeer alleen mee te denken.
Ozzie PHP op 06/09/2022 13:53:41

Ah ja, ik merk dat je het graag bij het oude laat. Mag uiteraard hoor. Ik probeer alleen mee te denken.

Aardig van je. Ik heb er al een kluif aan gehad om de huidige website werkend te krijgen. Er zit ook nog een backoffice achter en dat beslaat 80 % van mijn programmering. Kassa, boekhouding, administratie etc etc.

Ik heb nog wel een uitdaging voor je om in mee te denken, ik loop erop vast. Iets met wijzigen van het aantal tickets en dan rekening houdend met het aantal beschikbare plaatsen. Ik doe iets verkeerd maar zie niet wat en hoe ik het moet programmeren. Zal al te twijfelen of ik dat hier ga vragen of in een nieuwe topic.
Nou stel je vraag zou ik zeggen. Wat mij betreft kun je die gewoon hier stellen, maar als het een compleet ander onderwerp is mag je ook een nieuw topic aanmaken. Aan jou de keuze.
Je bent altijd vrij om advies te vragen, aan jouw de afweging voor de kosten en baten...
Mocht je andere vragen hebben dan zien we die wel in een apart topic.
Dan maak ik wel een nieuw topic aan...

Reageren