Ja bekend met arrays en multidimension arrays etc.
Maar in mijn veronderstelling zorgt hun software voor de juiste URL aansturen naar de betreffende bank / partij.
Zoals ik dacht dat de api / sdk van hun werkt;
Ik maak met die code een opdracht, hun software weet welke bank / betaal methode
hun software stuurt de klant met parameters naar de juiste betaalomgeving.
betaling word afgehandeld in derde partij betaalomgeveing
buckaroo geeft mij een op een vooraf ingesteldde url een result terug waarmee ik verder kan.
Maar uit jou reactie begrijp ik dat ik een url moet mee sturen voor een betaalpartij ?
Bijna, jij krijgt een URL met RedirectURL naar een pagina van Buckaroo of je bank (zie array: https://testcheckout.buckaroo.nl……… ), daar stuur jij je gebruiker naar toe. En daar voltooit je gebruiker zijn betaling. En dan wordt die teruggestuurd naar een speciale site van jou waar je de betaling bevestigt en ook in jouw systeem op Betaald zet.
Ok de uitleg van buckaroo was in mijn ogen anders, maar goed ik moet dus de betalende partij naar een bank sturen ?
Maar dan heeft heel buckaroo geen zin meer toch, het moet toch via hun platvorm lopen.
Of ben ik nou echt helemaal de verkeerde kant in aan het denken, het is natuurlijk weekend ;_)
Kijk eens naar de RedirectURL? ;-)
Daar handelt de gebruiker de betaling bij Buckaroo af die in connectie met de banken staat
Snap je?
Ga anders naar je payment.php voorbeeld, en ga daarna naar de RedirectURL die ze daar in de array noemen. Daar zie je een test-betaling dashboard van Buckaroo waar je verder kan testen met de betaal-statussen.
Als je 'live' gaat dan zie je hier een pagina van Buckaroo met betaalopties.