Ik heb zelf een werkend contact formuliertje (zoals vele) En ook ik wil graag dat mensen een bijlage kunnen meesturen.
Ik ben hierzelf al een tijdje mee bezig geweest en er zijn voor zover ik weet ook al aardig wat topicjes enz. over geweest, maar ik kom er niet helemaal uit. Ik heb ook bestaande scripts doorgeplozen. en van alles nog wat op google gevonden maar niks kon mij helpen :(
Mijn vraag is dan ook:
Is/kan er ook een tutorialtje gemaakt worden waarin staat hoe je te werk moet gaan om dit in je bestaande formulier te verwerken, waar je op moet letten enz. en hoe het eigenlijk werkt.
mmm okeey dit begint al in de richting te komen in elk geval bedankt ik ga hier is even naar kijken. Het was inderdaad de bedoeling dat het bestand als bijlage mee werd gestuurd. jim wat bedoel je precies met oppakken en meesturen?
Het bestand wordt geupload en dan wordt er automatisch een link meegestuurd? ofzo?
als iemand nog suggesties/tips heeft, voor e-mail met bijlage.....>------v
jah ok die had ik oook al bekeken maar wil hem graag gebruiken in mijn huidige mailform, kwil graag erachter komen hoe je dat nou in je huidige form verwerkt wat je er allemaal voor nodig hebt en waar je op moet letten, maar toch bedankt;)!
iemand nog tips/suggesties?