Het dubbel includen was mijn fout. Is nergens voor nodig!
Echter ik wil echter een menu maken waarin ik van het enen naar het andere bestande kan. In HTML lukt me dat goed, maar aks ik meer bestande wil gaa ngebruiken moet ik dat bij alle bestanden gaan doen. DAt is en wordt veel te veel werk en ook van het goede
Bijgaand de code tot zover ik hem heb. Kan iemand dit aanvullen want ik krijg nog steeds foutmeldingen!
Klopt Arien! De code heb ik aangepast echter de eerste foutmelding heb ik opgelost. Er komt echter weer en foutmelding opduiken. Ik heb al opgezocht dat di met implode() moet, maar ik geen flauw idee hoe!
Warning: mysqli_num_rows() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in D:\Website\USB WebServer\root\Website\Fontys\HDM\Fontys_HDM_BoekH1.php on line 65
<?php
//verbinding maken met de database
$conn = mysqli_connect('localhost', 'root', 'usbw', 'boeken');// de laatste is de naam van de dadatabase
?>
connectionul.php
<?php
//verbinding maken met de database
$con = mysqli_connect('localhost', 'root', 'usbw', 'connectionul');// de laatste is de naam van de dadatabase
?>
Wat ik mezelf afvraag moeten die in 1 databases staan of mogen die ook in een andere database staan?
Met alle respect dat je wilt programmeren, maar heb je de foutmeldingen al eens door Google gehaald?
Voor de rest kan je alles prima in één database opslaan.
Graag zie ik dat je in het vervolg wat meer zelfredzaamheid laat zien. We willen graag helpen, maar het niveautje komt nu meer op 'afhaalbalie', terwijl we uiteindelijk toch wat meer dan dat verwachten.