Ik zou graag van onderstaande php script een javascript script willen maken. Heb weinig kennis van javascript. vandaar even hier de vraag. de reden dat ik deze in javascript wil hebben is dat ik vervolgens een ajax loop wil creeren.
Die console.log() heeft niks met jQuery te maken, maar is gewoon iets wat een browser kan tonen in de console-scherm van de website-debugger tool. Je kan er zelfs een alert() kan maken.
Ja, ik gebruik vaak jQuery.
Het kan ook met het normale 'vanilla' Javascript, maar jQuery heeft handige functies om het sneller te schrijven.
Puur gewenning van mij.
ja inderdaad. maar is ook prima toch. gebruik het ook. maar sla de query javascript altijd wel lokaal op.
[size=xsmall]Toevoeging op 28/09/2023 12:10:29:[/size]
Ben er even mee bezig. maar kom er toch niet aan uit. Hoe kan ik nu van elk desbtreffende id de inhoud van het bijbehorende element via ajax toewijzen?
In het verleden deed ik dit dus per id als onderstaand. En hoe moet ik dit dan in het php bestand moeten gaan opvangen aangezien de array reeks flexibel is?
[
<h1 id="titel1">Dit is titel 1</h1>
<h1 id="titel3">Dit is titel 3</h1>
<script>
$titel1 = $('#titel1').html();
</script>
]
he arien. via var dataToSend = { titelIds: titelIds }; had ik wel ja. maar hoe moet ik dit dan in php steeds per id opvangen? in php moet ik namelijk de data uiteraard weer aan een variable toewijzen.