Omdat de huidige partij waar ik mijn domeinnamen registreer het nodig vond om recentelijk de prijzen voor 1 jaar nl-domeinnaam omhoog te gooien naar € 18,99 ben ik met spoed op zoek naar een andere partij om mijn domeinnamen te registreren.

Kan iemand mij vertellen waar ik voor een betaalbare prijs een .nl-domeinnaam kan registreren?

Ik moet zelf de DNS kunnen instellen en ook subdomeinen kunnen aanmaken.

Ik heb even geGoogled en kwam onder andere mijn.host tegen. Iemand daar toevallig ervaring mee?

Andere opties zijn meer dan welkom. Ik hoor het graag. Belangrijk is de prijs (rond de € 5 per jaar voor een .nl-domein) en het volledig zelf kunnen instellen van de DNS.

Bedankt alvast voor de reacties.
Oké helder. Ik ga het voorlopig proberen bij Mijn Host en kijken hoe dat bevalt.
Zelf heb ik een reseller-account bij Oxxa.com. Op mijn werk zijn we ook naar Oxxa.com overgestapt; voorheen hadden we een registrar-account bij SIDN.

Bij Oxxa vragen ze €4,49 voor een .nl-domein (ex. BTW) en dat was zelfs minder dan we als registrar aan SIDN betaalden. Verder hebben we volledige controle over DNS (alhoewel we daar vanwege onze eigen DNS-servers weinig mee te maken hebben) en ze bieden ook een API aan, waardoor je bijvoorbeeld hooks kunt schrijven om je Let's Encrypt wildcard-certificaten te verlengen (dat was trouwens de voornaamste reden om mijn eigen domeinen bij MijnDomein weg te halen).

Met hun webhosting heb ik geen ervaring, maar hun DNS-diensten bevallen me prima. Overigens werken ze alleen pre-paid; afhankelijk van je wensen kan dat een voordeel of een nadeel zijn.

Reageren