ik heb een archiefje met bestanden. maar om die bestanden ook weer een keer te kunnen verwijderen indien nodig is daar een scriptje voor nodig. nu lukt het mij nog niet echt.
dit bovenste bericht is op een andere account gedaan dan eigenlijk mijn bedoeling was, ik logte in met die gebruikersnaam omdat ik die ook ergens anders gebruik, en toevallig was het wachtwoord ook hetzelfde
(dus gebruiker van bovenstaande account, verander je wachtwoord)
ik heb het eerst nog geprobeerd door de map eerst te chmodden. maar ook dat hielp niet, toen jouw nieuwe regeltje geprobeerd, maar dat werkte ook niet. hoe kan dat nou?
die worden bij het uploaden in de database opgeslagen.
het bestand id is een md5 hash, en de extensie wordt met een explode van de bestandsnaam in de database opgeslagen.
dus die worden bij dit script weer terug opgehaald uit de database
wel staat er het volgende regeltje onderaan op de pagina:
Warning: unlink(Bestanden/6512bd43d9caa6e02c990b0a82652dca.png) [function.unlink]: No such file or directory in /home/uploadar/domains/uploadarchief.com/public_html/admin/verwijder.php on line 81
$id = ($_POST['bestand']);
$query2 = "DELETE FROM bestanden WHERE id='".$id."'";
(mysql_query($query2));
echo('Het bestand is verwijderd');
}
?>
ook staat die "Het bestand is verwijderd" alreeds in beeld als ik de pagina gewoon laadt, als ik dan in de database kijk heeft hij nog niks verwijderd. dat niet.