Door
Onbekende gebruiker
op 21-05-2004 17:04
gewijzigd op 06-11-2004 15:45
2.281 views
Hey.
Ik ben een nieuwe website aan het maken nou eigenlijk is alles al af behalve de scripting.
En aangezien het mij niet wil lukken zoek ik iemand die het voor mij zou willen doen.
Helaas kan ik je er geen geld ofzo voor geven en alleen heel veel respect.
Ik hoop dat dit voor een van al de bezoekers genoeg is.
Wil je het doen mail dan naar [email protected].
Alvast bedankt
Ik ben trouwens van mening dat mensen die design doen en mensen die scripten samen moeten werken, want je hebt vaak mensen die php doen belabberde lay-out maken en andersom, Behalve BAS met V6 natuurlijk die ziet er goed uit ;)
Ik wil best helpen hoor, vind het wel leuk layouts bouwen. Wat zijn je ideeen een beetje, wil je het per pagina doen of de opmaak per css ?
Mail anders maar (of msn) - [[email protected]]
Pieter
?
Onbekende gebruiker
10-07-2004 12:18
"Hmmm, een layout maken NA de scripting, das een b-tje verkeerd om, normaal maak je eerst de layout, dit ook omdat dit invloed kan hebben hoe je, je script moet maken... "
Waarom zou je eerst de layout maken? Je hebt gelijk als je de php-code embed'd in de html, maar je kunt beter met een template werken, want dan maakt het niet uit wat je eerst maakt :)
Je kunt eerst het design en daarna het script is ook niet relax denk ik :/ Ik doe het gewoon allebij tegelijk :D. Ik heb van de week men site van een design voorzien. Ik had eerst men hele site staan met alle tabellen en al en ik hoefde eigenlijk alleen nog plaatjes te hebben. Maar ik ben een fotosoep n00b dus ik heb een wallpaper van internet gehaalt die heb ik met flash MX van een filter voorzien zodat ie naar ondere in wit overloopt. Toen heb ik die met paint in 3 delen geknipt en ik men site gezet. En daarna heb ik nog met photoshop een gaaf tekst effect er in gegooit voor de banner door 3 layers te maken
top) Layer met witte tekst
mid) Layer met zwarte tekst die zwaar geblurt is
low) een deel van men wallpaper
Dit geeft best een gaaf effect :). Maja ik moet nog eens een keer flink wat uren in een fotosoep tutorial gaan gooien want zo kan ik er eigenlijk niks mee :). Dat ik dat effect tegekwam was puur geluk :D. Ik moet alleen men plaatjes nog eens wat slechtere kwaliteit maken. de grootste is nu 300 Kb :|