Warning: main(./cfgs/headers.php): failed to open stream: Too many open files in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 5

Warning: main(): Failed opening './cfgs/headers.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 5

Warning: main(./cfgs/functions.php): failed to open stream: Too many open files in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 20

Warning: main(): Failed opening './cfgs/functions.php' for inclusion (include_path='.:/usr/share/php:/usr/share/pear') in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 20

Fatal error: Call to undefined function: check_login() in /opt/users/k/kregeler/www.phphulp.nl/index.php on line 22

Dit komt me toch een beetje te vaak voor bas
Ik hoop het :\ IK heb ineens geen zin meer om op PHPHulp te posten vanwegen die irri errors :S
Ik hoop het ook, dacht het de hele tijd.. Maar als ik dan wat wou posten kwam er toch weer een error...

Als ook deze keer :(

Edit: Na F5 werkte het gelukkig wel...
Maar blijft behelpen...

Hoop serieus dat de oorzaak snel gevonden en verholpen kan worden...
Heb gekeken op wmcity, maar vind het maar niks... Sowieso al een phpbb forum :S
We hebben onnodige sites van apache af gegooid. Zo te zien lopen we tegen limiet van apache / php aan.

Gelukkig hebben we 3 nieuwe servers klaar staan.

Even afwachten hoe het nu loopt.

Groeten,

Arjen
Het werkt nu weer!
Gellukig

Han
Ziet er goed uit tot u toe.

Even wachten tot we meer bezoekers hebben.

Arjen
Da's dan beter :)

(Beetje gespeeld met je posts aantal? :P)
Volgens mij doet ie het nu wel goed :)
een erg mooi aantal, misschien hadden wat willekeurige cijfers wat minder opgevallen :)
haha indd :P

Reageren