Hoi, ik zit met een probleempje. Ik wil zeg maar een script hebben dat kijkt of een cookie bestaat, en als hij bestaat dat hij hem dan verwijderd.

ik heb nu dit, maar dat werkt niet:
<?php
if(isset($_COOKIE['cookienaam']))
{
setcookie("cookienaam");
}
?>

Het kan zijn dat ik de cookie fout verwijder of probeer te zoeken, wil iemand me helpen?
Ik heb het ook al met

file_exists($_COOKIE['cookienaam'])

Maar dat werkt ook niet.
wel heb alle cookies gedelete, het bovenstaand script gecupaste en zelf upgeload, nog eens uitgevoerd (deze keer met een aandere value in de textfield) en toch krijgk ik nog het oude ookal heb ik het vorige al gedelete

als ik de bovenstaande link uitvoer komt er wel een cookie bij mijn cookies en als ik het bij mij uitvoer niet...

url:

http://members.lycos.nl/fauvee/vrijpodium/cookie.php

proberen jullie misschien deze link eens :s
Ik krijg error koekje opgegeten
Ik ook ^o)

Hmm hij set hem wel !?!
Hmm hij set hem wel !?!

zet hij hem bij jouw wel??????

raar, bij mij niet, de enige cookie die ik ooit heb kunnen zetten is als ik zelf de waarde ervan in de setcookie zet (dus niet in een variabele ofzo)
maar dit script is juist hetzelfde als dat van jouw heb gewoon PHPhulp veranderd in hulp overal (om niet naar dezelfde cookie als jouw te roepen) en toch werkt het niet

zou dit aan mijn lycos ding liggen? (kan eigenlijk niet want op het lycosbestand van een andere site die ik gebruik werkt het ook niet) maar als dit er wel aan zou liggen ga ik ze eens een vriendelijke mail sturen denk ik...
Wanneer ik hem set zegt ie dat het mislukt is ...
Maar als ik hem daarna laat echo'en via een andere page blijkt dat ie wel geset is ^o)

Ook bij het verwijderen ervan, hij zegt telkens dat het mislukt is terwijl het wel gelukt is!
ja maar ik ben er niets mee als het niet werkt op mijn eigen pagina he

kan misschien iemand met meer ervaring met cookies het script aanpassen zodat het bij hem wel werkt , ik zal de url hier vlug even neerprinten :p

(okee ik neem het misschien zelf wat makkelijk maar als iemand het kan veranderen zie ik misschien wat ik fout doe...)

-- updated versie (met tabel erbij):

http://members.lycos.nl/fauvee/vrijpodium/site/poll/downpoll.php

kan misschien iemand met meer ervaring met cookies het script aanpassen zodat het bij hem wel werkt

De cookies zijn goed en werken ...
Ennuh wat bedoel je daarmee ^o)

Edit : Ik zal je script eens lokaal testen dan :D
waar heb ik dat ergens gezet, vind het niet direct terug!

danku, laat nog maar eens weten of iet werkt of niet...

Reageren