ik heb een niuew template www.freelayouts.com/templates/views/786
alleen ik ben nog niet zo goed in alle die programeer talen ik heb dus een vraag hoe kan ik bij dit layout als ze op een van de links klikken dat die in de frame van het midden komt??
heeft niks met programmeren of frames te maken en al helemaal niets met 'koffie hoek' of half nederlands..
om een antwoord op je vraag te geven, ik zou kijken naar de html en beginnen met de main tekst van je layout tussen <td> en </td> ergens.. :/ moet je ff zoeken..
waar je ook naar kunt kijken is of er al een voorbeeld tekstje in staat zoals 'MAIN TEKST HIER' en vanaf daar dan beginnen met typen.. :)
?Onbekende gebruiker
23-05-2004 15:43
gewijzigd op 23-05-2004 15:47
maar ik snap het niet dat Main TEKST HIEr staat er wel maar als ik daar begin te typen komt dan toch alleen maar de mainpage te staan en niet de andere pagina's dus de links die daarnaast zitten om naar andere pagina's te gaan
?Onbekende gebruiker
23-05-2004 15:46
maar ik snap het niet dat Main TEKST HIEr staat er wel maar als ik daar begin te typen komt dan toch alleen maar de maipage te staan en niet de andere pagina's dus de links die daarnaast zitten om naar andere pagina's te gaan
Ow :)
Moet je op de plek waar ie moet komen een include zetten en de links aanpassen zodat ze een var doorgeven.
Daar staan genoeg tuts van op deze site, probeer maar ;p
?Onbekende gebruiker
23-05-2004 16:20
dus bijvoorbeeld <?
include = "depaginawaardiemoetkomen"
?>