Een bekend iemand van deze site:P en ik zijn bezig met java te leren en een site erover te maken.

Mijn vraag was:
Heeft er iemand kei veel verstand van JAVA? Want een goede admin of mod is natuurlijk handig ;) Wij zijn namelijk maar beginners.

Project is weer opgestart!
Is het niet verstandig eerst te leren en dan een site te maken... Met java kan je namelijk ook sites maken (JSP)
We kunnen best al wel veel.
Alleen is iemand die het helemaal tip top bezit natuurlijk kei handig.
Ja idd, maar ik denk eigenlijk niet dat je hier iemand vind die er alles (onmogelijk) van weet, en jullie dan ook nog (full-time) wil helpen. Niet voor nop bedoel ik dan...
Gewoon: Als er iemand veel verstand van JAVA heeft kan hij zich melden. Misschien wordt je dan mod ;)

Site wordt nog gemaakt. Alleen heeft hij soms geen zin. (kweet niet of hij wil dat ik zijn naam noem:P)
o, ja altijd al mod. wille zijn....
Willem-Jan schreef op 30.10.2005 15:56
Is het niet verstandig eerst te leren en dan een site te maken... Met java kan je namelijk ook sites maken (JSP)

De site wordt in PHP.
Ik kan wel redelijke javaƩn, maar ik heb geen idee wat je nou eigenlijk bedoeld. Komt bij, 'je word misschien moderator' klinkt niet echt als iets positiefs. Niks meer dan respect voor die lui maar het kost je ontiegelijk veel werk en levert uiteindelijk behalve kennis (en afhankelijk de community vriendschap) vrij weinig op.
Ik heb nog niet heel goed met mitch hierover overlegt ;) Daarom misschien
Hij raaskalt weer eens bedoeld 'ie =P
Eh bedankt, Moet met jou eens een hartig woordje spreken jongenman:P

Reageren