Ik ga een microblog website maken en heb daar één of twee programmeurs voor nodig.

Wat we zoeken:

-(HTML)
-PHP/Mysql
-JavaScript
-CSS
-AJAX
-Photoshop
-Flash (misschien als we zo'n onderdeel gaan maken)
-Engelse taalondersteuning

Wat we aanbieden:

5% aan de mensen die nu mee doen. Na de release van de website komt daar loon overheen. Als we kunnen onderhandelen kunnen we over loon praten.

Als je interesse hebt, gewoon even een pb'tje sturen, of gewoon hier reageren. Mensen die interesse hebben zullen mijn e-mail krijgen zodat we het eens goed kunnen bespreken, waarna we ook een keer af kunnen spreken bij een café of bar.

Als je geïnteresseerd bent en je wilt meedoen zou het fijn zijn voor jou en voor mij als je je favo tekstbewerkingsprogramma aangeeft, want wij hebben bedrijfslaptops voor de mensen die meedoen waar alles op wordt gedaan.

Vooraf geïnstalleerde software op bedrijfslaptops:

-Adobe PS, FL, DW & Br
-Notepad++
-Paint.NET
-Mozilla Firefox, IE7, Google Chrome & Safari
Wat bedoel je met '5% aan de mensen die nu mee doen'?
5% van de aandelen. Loon hangt af van de ervaring en leeftijd.
Pim de Haan op 09/08/2010 20:27:18

Wat bedoel je met '5% aan de mensen die nu mee doen'?

"Find yourself a engineer, feed him pizza, buy him beer."
(here comes another bubble)

PS: Ik wil je wel helpen maar wil er wel vooraf betaald voor worden.
Laten we zeggen 15eu/uur
Je weet dat het bedrijfsrisico bij een project als dit enorm is? Je kan alleen van concurrenten (Twitter) winnen als je echt wat beters te bieden hebt en zo ziet het er nog niet uit... Ik denk dus niet dat iemand zijn uren zo risicovol gaat besteden.
Laten we overleggen via e-mail.

[email protected]

Stuur je aanbod, ervaring (CV)en persoonlijke gegevens naar bovenstaande e-mail.

Toevoeging op 09/08/2010 20:58:07:

Pim de Haan op 09/08/2010 20:51:56

Je weet dat het bedrijfsrisico bij een project als dit enorm is? Je kan alleen van concurrenten (Twitter) winnen als je echt wat beters te bieden hebt en zo ziet het er nog niet uit... Ik denk dus niet dat iemand zijn uren zo risicovol gaat besteden.

Beste Pim, bedrijfsrisico's bestaan altijd. Ons concept is anders dan Twitter. Serieuze en geinteresseerden krijgen de concrete plannen te horen, dan beslissen zij wel of zij hun uren riskeren of niet. Je uren zullen ook nooit voor niets zijn, je krijgt wat je ervoor hoort te krijgen ( in euro's ).
-Laat maar-
Indien je ook freelancers in het project wilt betrekken, mag je me altijd een PM sturen!
Hakan Simsir .. stel jezelf eens voor?!
Vertel eens wat meer, een idee is toch niets waard .. ;-)
Verwachte beschikbare uren per week?
Wil je ook dat een programmeur gaat > Photoshopy?

Is er al een lay-out? Functioneel ontwerp? Technisch ontwerp?

ik ben af gestudeerd aan het Instituut for Information Engineering als digital entrepreneur. Indien je meer dan 20uur werkt hebt > 18euro per uur ex.
Ik werk met MVC framework, smarty engine, PHP PDO, JQeury, 960grid.
Was onderandere programmeur van > http://www.travelersfortravelers.com/ .. ontwikkel nu myengine.nl

Beste geinteresseerden, ja sorry voor het gebrek aan persoonlijke info. Ik ben 21 jaar oud en studeer ict HBO. Ik ben een grootdenker en ben vaak bezig in het bedrijfsleven omdat ik nu met dit bezig ben en in mijn familie een paar ondernemers heb. Ik vind het leuk om uit te gaan en gek te doen, maar ben toch een vrij rustig persoon. Ik houd niet van sporten, maar ben liever bezig met het ontwikkelen van mijn eigen projecten.

Wat betreft de werkuren, wij (mijn broertje en ik) zijn nu nog met een planning bezig. Per e-mail kunnen we dit beter bespreken. Photoshoppen hoort er ook bij, maar ik en mijn broertje zijn ook vrij bekend met PS. Zoals ik al zei, stuur maar een CV en de overige gevraagde gegevens op naar het bovenstaande e-mailadres.
Misschien is het ook effe handig om de omgeving te vermelden :-).
Als jij bijvoorbeeld in limburg zit en iemand uit friesland wilt reageren, dan heeft dat niet zo heel veel zin lijkt mij.

Reageren