- Deze tekst 'Configuration and DependencyInjection', komt nogal binnen. Ik heb een redelijk groot scherm, maar desalniettemin meestal niet het probleem dat ik letters van me bureau af moet schrapen. :P Ik zou het iets kleiner doen.
- Verder zit er links onderin een groene balk. Toen ik probeerde verder te scrollen kwam er niks, tevens mist daar een copyright.
- Verder inderdaad het kleur gebruik. Het is zo grijs en grauw. Misschien net als in al je voorbeelden even een oranje kleur eruit pakken als deze. En met die kleur een streep van een x aantal pixels onder de donkergrijze titel balk.
- Leuk dat er gesuggereerd wordt dat jij Wouter J bent, FOTO op de website? :D
Grootste punt was achter de schermen, doordat ik ben geswitched naar het gebruik van Sculpin.
Aan het design heb ik wat meer kleur toegevoegd. Wat ik sowieso nog moet doen:
- Responsive design (het huidige design is al iets simpeler om te zetten)
- Het witte vlak om logo moet weg
- Een klein achtergrond patroontje in de header
- Groene balk onderin ook echt onderin laten zijn
Ik zou graag gewoon wat ideetjes en meningen willen ontvangen. Graag niet letten op tekst of gemis van een foto, daar ben ik nog mee bezig :)
- Margin aan de linkerkant bij artikelen zou handig zijn, alles zit nu direct tegen mijn schermrand aan.
- De artikelen lijnen niet mooi uit op de voorpagina door lange titel/tekst.
- Er staat nu 26 Nov, dus dan zou je denken 26-11-2013, maar het is dus 26-11-2012. Kan je dat niet beter veranderen naar Nov '12?
Persoonlijk mis ik nog iets onderin, ik zou denk ik gaan voor een sticky footer, waar dat groene randje opligt. Met als informatie dingen als social media, contact gegevens ga zo maar door.
Verder zou ik er persoonlijk voor kiezen om de tekst grootte van de titel in de "volledige bericht" pagina altijd gelijk te houden... Maar dat is slechts een kwestie van smaak.