Iframe Url

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Python (Django) developer - Remote in The Netherla

Functie Together with your team, consisting of a senior, 2 mediors and one junior developer, you will work on their software in an Agile-based approach. You have an eye for quality, risk, and customer interest. Communication with your colleagues and, where necessary, with customers, plays an important role in achieving a successful result. As a person, you are smart, get things done, and are result-oriented. There is a lot of independence within the development team, apart from the stand-up (10:00 am) and occasional pair-programming sessions. Techniques they use include Python, Django, MySQL, Mercurial, Ubuntu Linux, Nginx. In terms of front-end

Bekijk vacature »

SAP Integratie Ontwikkelaar

Ben jij ambitieus in de verdere ontwikkeling van SAP binnen HANOS, en heb je kennis van SAP PI, CPI (SAP integration suite) en of andere middleware tooling? Dan ben jij mogelijk onze nieuwe SAP Integratie (middleware) Ontwikkelaar! Lees snel verder en solliciteer! Wat ga je doen? Als SAP Financieel Consultant ben je, als deel van een gedreven team van interne SAP consultants, de schakel tussen de gebruikersorganisatie en ICT. Je draagt proactief bij aan een optimale aansluiting van de SAP-functionaliteit (een applicatielandschap met o.a. Suite on HANA, Fiori, Hybris, C4C en BO), op de bedrijfsprocessen. Verder ondersteun je de HANOS

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

Senior/Lead Python developer

Functie Samen met je team, bestaande uit een senior, 2 mediors en één junior ontwikkelaar ga je op een Agile-gebaseerde aanpak werken aan hun software. Je hebt oog voor kwaliteit, risico’s en klantbelang. Communicatie met je collega’s en waar nodig ook met klanten speelt een belangrijke rol in het bereiken van een succesvol resultaat. Als persoon ben je slim, krijg je dingen voor elkaar en ga je resultaatgericht te werk. Binnen het development team is er veel zelfstandigheid, los van de stand-up (10:00 uur) en zo nu en dan pair-programming sessies. Technieken die zij gebruiken zijn o.a. Python, Django, MySQL,

Bekijk vacature »

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Front-end React developer

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Software Developer / .NET / Azure

Dit ga je doen Als Lead .NET Software Developer zal je je bezig houden met: Het vertalen van bedrijfswensen naar een technische roadmap; Uitwerken van nieuwe architectuur / designs; Het team aansturen en motiveren; Toezien op de kwaliteit van de code; Mee ontwikkelen van nieuwe features en applicaties. Hier ga je werken Deze organisatie is op dit momenteel marktleider in het ontwikkelen van productielijnen voor de voedselindustrie en heeft een wereldwijd klantnetwerk. Binnen deze organisatie is het team van software developers dagelijks bezig met het ontwikkelen van maatwerk oplossingen om alle productiemachines aan te sturen, maar ook bedrijf kritische applicaties

Bekijk vacature »

Senior Product Developer

Functieomschrijving Als senior Product Developer ben je verantwoordelijk voor bestaande mobiliteitsproducten en de ontwikkeling van nieuwe mobiliteitsconcepten. Met behulp van diverse klantonderzoeken, klantsessies en salesmeetings zorg je ervoor dat je de veranderende mobiliteitsbehoeften in de markt kent. Hier speel je op in door innovatieve, flexibele, efficiënte en duurzame vervoersoplossingen te bedenken, te ontwikkelen, te implementeren en uiteindelijk samen met Sales en Marketing collega’s in de markt te zetten. Je initieert en neemt deel aan (internationale en afdeling overschrijdende) projecten, vaak in de rol van projectleider. In die rol bewaak je de voortgang, coördineer je de activiteiten en zorg je voor

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

Embedded Software Developer

Functie omschrijving Ben jij een Embedded Software Developer die affiniteit heeft met de allernieuwste technieken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Gouda zijn wij op zoek naar een Embedded Software developer. Binnen deze rol houdt jij je bezig met alle werkzaamheden die nodig zijn om een functionaliteit te bouwen. Denk aan ontwerpen, architectuur, programmeren en algoritmes. Je voert test en validatie werkzaamheden uit bij de implementatie bij de klant. Ben jij enthousiast en een echte team player? Lees dan snel verder en laat wat van je horen! Bedrijfsprofiel Onze opdrachtgever bestaat uit een groot aantal creatieve en ambitieuze ontwikkelaars. Ze

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT Informatica diploma in ontvangst mogen nemen? Of heb je een aantal jaar ervaring als Software Developer en ben je klaar voor een nieuw hoofdstuk in jouw carrière? Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Goirle zijn wij op zoek naar een junior/medior Back-end Developer met affiniteit met MS Acess. Samen met een vooruitstrevend team ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van maatwerk software voor hun klanten. Je hebt kennis of ervaring van SQL en affiniteit met MS Acess. Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld en vindt het leuk om klanten te

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar C# .NET

Functie omschrijving Startende Software Ontwikkelaar gezocht met kennis van C# .NET! Ben jij net klaar met je opleiding en ben je op zoek naar je eerste echte werkervaring? Of heb jij al enige werkervaring maar ben toe aan iets nieuws? Dan is dit de perfecte kans voor jou! Wij zoeken namelijk een Junior Software Ontwikkelaar die klaar is voor een nieuwe uitdaging bij een leuke werkgeven in de regio Zeist. In deze functie werk jij vaak aan verschillende projecten en ga je bij klanten op bezoek. Ben jij op zoek naar een functie met uitdaging, diversiteit en verantwoordelijkheid? Dan is

Bekijk vacature »

Front-end developer gezocht

Functie Je komt in een team met ambitieuze developers die de passie voor Front-End met jou delen. Samen ga je aan de slag met leuke en leerzame opdrachten. Het team heeft een eigen budget en financiën en zij bepalen zelf hoe dat besteed en investeert wordt. Je gebruikt tools als JavaScript, Node.js, React, Angular, Typescript en Vue.js wanneer je werkt aan de opdrachten. Daarnaast zul je veel leren van je collega’s en gezamenlijk een leuke tijd doorbrengen tijdens activiteiten zoals wintersport, hackatons en conferentiebezoeken. Je krijgt niet alleen de mogelijkheid Front-End te ontwikkelen, maar ook vooral jezelf. Dit kan behaald

Bekijk vacature »
Bart de kinkelaar

bart de kinkelaar

15/04/2015 13:45:05
Quote Anchor link
Ik heb deze vraag een tijdje geleden ook al gesteld, maar ben er nog niet echt uit hoe ik het voorelkaar krijg.
Wat ik wil is dat ergens in de code de url van de iframe onthouden word, ook als ik in de iframe naar een andere pagina ga. Een van de dingen wat ik dus aan het uitproberen ben is hoe ik voor elkaar krijg dat de url van het iframe verschijnt onder of boven het iframe, op de site.

Heeft iemand een idee?
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 00:31:16
 
Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

15/04/2015 15:10:55
Quote Anchor link
Dit kan je doen met Sessions
Als je dit gebruikt kunnen er gegevens tijdelijk worden opgeslagen totdat je de browser sluit.
Gewijzigd op 15/04/2015 15:14:00 door Marthijn Buijs
 
Bart de kinkelaar

bart de kinkelaar

15/04/2015 16:23:29
Quote Anchor link
Ik snap dat ik info kan opslaan dmv sessions, maar hoe zorg ik ervoor dat een bepaalde code onthoud welke url op dat moment zichbaar is in het Iframe, oftewel, welke pagina op dat moment zichtbaar is in de iframe?
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

15/04/2015 18:04:29
Quote Anchor link
In de pagina die het iframe bevat:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
<span id="iframe_nav"></span>

Dan in iedere pagina die binnen het iframe kan worden opgeroepen:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
<script type="text/javascript">
parent.document.getElementById("iframe_nav").innerHTML = "Hier ben je nu";
</script>

Dit werkt natuurlijk niet bij externe links.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

15/04/2015 20:37:19
Quote Anchor link
En als je dit voor dezelfde (eigen) site doet zou je je ook kunnen afvragen wat de toegevoegde waarde is van iframes. (En als deze er niet is deze als de wiedeweerga uit je site gooien, het is inmiddels 2015 yo)
 
Bart de kinkelaar

bart de kinkelaar

26/04/2015 19:20:45
Quote Anchor link
Het gaat om externe links. In dit geval van webshops. Wat ik wil is dat als ik een specifieke webshopnaam aanklik (in een dropdown aan de linkerkant van mijn site) op mijn eigen site, de webshop in een iframe aan de rechterkant vd site verschijnt. Tot daaraantoe is gelukt. Nu wil dat ik op eenofandere manier ervoor kan zorgen dat boven de iframe een stukje staat met de URL van de webshop, ook als de bezoeker van pagina veranderd (dus een up-to-date URL).
 
Bart de kinkelaar

bart de kinkelaar

30/04/2015 14:40:01
Quote Anchor link
Weet iemand hoe ik dit voorelkaar krijg?
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

01/05/2015 13:11:14
Quote Anchor link
Als het gaat om externe links in de iframe, dan kan je de navigatie binnen de iframe niet afvangen.
Je kan wel afvangen dat er genavigeerd wordt (via onload event van het iframe) maar niet waarheen.
Uit veiligheids oogpunt kan dit alleen als src iframe een pagina in het zelfde domein is.
 
Bart de kinkelaar

bart de kinkelaar

05/05/2015 17:00:08
Quote Anchor link
Dus het is in Iframe niet mogelijk.

Is er wel een andere optie waarmee ik iets vergelijkbaars kan maken als ik eerder heb uitgelegd maar wat tot nu toe nog niet is gelukt?
 
Bart de kinkelaar

bart de kinkelaar

12/05/2015 15:48:10
Quote Anchor link
Hetgeen wat ik uitgelegd had kan dus niet. Is er wel een mogelijkheid dat ik een soort url bar boven het Iframe-scherm kan zetten oid waarbij de gebruiker de URL zelf kan kopieren? Deze url ververst zichzelf dan wel vanzelf indien mogelijk.

Is daar een optie voor?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/05/2015 15:51:22
Quote Anchor link
Als ik me niet vergis zou je met dit in Javascript de URL kunnen tonen:
document.getElementById("iframe_id").contentWindow.location.href

Als je dit buiten je iFrame uitvoert, dan moet om veiligheidsoverwegingen de iframe wel dezelfde domein gebruiken als je parent-window.
 
Bart de kinkelaar

bart de kinkelaar

12/05/2015 16:18:41
Quote Anchor link
Kan die javascript code ook als de site die getoond word in de iframe, een webshop oid is, dus een externe site zegmaar?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

12/05/2015 17:50:27
Quote Anchor link
Ik denk het niet, probeer het eens uit, zou ik zeggen.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.