Beste,

Ik ben net begonnen met HTML en al grote liefhebber. Ik ben bezig met mijn eigen website te maken maar ik heb hulp nodig.
Ik wil als er iemand op mijn website komt een scherm hebben. Met de tekst die je vindt op http://www.planetteamcrafted.tk/welcome.html.
Maar ik wil het design van de foto in bijlage met dan ook de drie website opties.

Gelieve dit dan in elkaar te steken.

Alvast Bedankt!

Mvg,

**knip**
Kan het niet gewoon gratis
**knip** op 12/06/2014 17:11:03

Kan het niet gewoon gratis

Als je de criteria doorleest kan je ook vrijwilligers zoeken.

Zoek je een vrijwilliger? Begin de titel van je topic dan met: [vrijwillig].

Dus pas even je topictitel en je bericht aan met je contactgegevens. Het is op een gegeven moment onoverzichtelijk als dergelijke communicatie via het forumtopic gaat. Misschien vragen we een hoop van je, maar we willen het forum graag wel overzichtelijk houden voor iedereen. Ik hoop dat je daar begrip voor hebt ;-).
Als je HTML en CSS leuk vindt dan heb je verder niets nodig. Blijkbaar ben je op zoek naar HOE je het moet aanpassen. Je kunt een div maken waarvan je de grootte opgeeft en waarvan je de positie opgeeft ten opzichte van je pagina. Vervolgens kun je een z-index opgeven waarmee je bepaalt welke div bovenaan komt en dus de rest overlapt. Dan kan je div bestaan uit bijvoorbeeld een achtergrond afbeelding met delen die transparant zijn..
Maar kun je geen code doorsturen?

Reageren