BAD GATEWAY meldingen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Mendix Ontwikkelaar - Vernieuwen van het applicati

Bedrijfsomschrijving De ontwikkelingen in de transportsector gaan razendsnel. Bij ons kun je een belangrijke rol spelen in deze sector. We streven ernaar om onze klanten te ontzorgen op het gebied van continuïteit en veiligheid met innovatieve producten en diensten. We willen dat onze klanten de veiligste vervoerders van Europa worden. Ons team werkt hard om deze ambitieuze doelstellingen te bereiken en we bieden een motiverende werkomgeving aan. We zijn op zoek naar zelfstarters met een focus op resultaat en beslissingsbevoegdheid. Functieomschrijving Als Mendix ontwikkelaar bij deze organisatie heb je een gevarieerde baan. Het applicatielandschap wordt vernieuwd en de “schade en

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

C# Unity Developer

Functieomschrijving Ontwikkel jij mee door applicaties te bouwen die bijdragen aan het optimaliseren van processen? Voor een erkende werkgever in regio Tilburg zijn wij op zoek naar een Unity C# Developer die graag de uitdaging aangaat! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software; Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Je bent verantwoordelijk voor het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de reeds draaiende applicaties. Bedrijfsprofiel Je komt te werken voor een internationale werkgever in regio Tilburg. Samen met een vooruitstrevend team

Bekijk vacature »

Starter/junior PHP developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een junior PHP developer om het team te versterken. Als back-end developer bouw je de enterprise software die hun bedrijf helpt bij haar primaire processen. Afhankelijk van de omvang van het project werk je in een klein team aan een project. Ze hebben dagelijkse stand-ups en elke twee weken een scrumsessie, begeleid door de Scrum Master, waar je je ideeën kunt presenteren en samen met de Product Owner kunt werken aan het beste product. Ze vertrouwen enorm op hun eigen bedrijfssoftware. Dit geeft hun een groot voordeel ten opzichte van hun concurrentie. Zo

Bekijk vacature »

Als Front-end developer bijdragen aan het onderwij

Functie Als front-end developer om je terecht in een team van goede en ervaren developers, en ga je werken aan de software die door miljoenen mensen gebruikt wordt. Je bent in staat om designs effectief te vertalen naar werkende feautures en hebt oog voor een goede UX van het product. Je staat voor clean code en goede documentatie. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit software en code. Je dagelijkse werk bestaat uit het werken aan componenten in de Storybook. Het verbeteren en refactoren van de huidige

Bekijk vacature »

Team Lead Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Als Team Lead Java Developer draag een grote verantwoordelijk je stuurt ontwikkelaars aan en staat dagelijks in contact met jou ICT Manager. De team Bestaat uit front-end en backend systemen. Je ben in staat op hoog niveau de technische vak te bepalen en ook te bewaren. Je dag zie er als volgt uit, ontwikkelen van nieuwe en bestaande applicaties, het uitvoeren van processen en analyses en het beschrijven van functioneel ontwerpen. Ook zal samen met jouw Tester applicaties gaan testen door middel van peer reviews en het leveren van support aan gebruikers

Bekijk vacature »

Fullstack Developer

Functieomschrijving Heb je kort geleden jouw HBO diploma ICT development behaald? Of zit je nog aan het begin van je carrière en heb je affiniteit met C#.NET? Voor een erkende werkgever in de omgeving van Oosterhout zijn wij op zoek naar een fullstack developer. Als C#.NET developer werk je samen met een vooruitstrevend team aan het ontwikkelen van maatwerk software voor klanten. Je hebt affiniteit met SQL, maar nog belangrijker is dat je kennis en ervaring hebt met C#.NET. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het ontwikkelen van onze high-availability en high-performance backend; Je begint de dag rond 8:30

Bekijk vacature »

VB.NET developer

Functie Het development team waar jij in terecht komt bestaat uit twee ervaren software developers. De directeur/eigenaar is tevens één van deze developers. Jij werkt direct samen met jouw werkgever en kan dan ook veel kennis en ervaring bij dit bedrijf op doen. Als team zijn jullie verantwoordelijk voor de kantoorapplicatie die deze organisatie aanbied in een niche markt. Het team is op dit moment actief bezig met een migratie waarbij het eindstation eindigt in een C# .NET omgeving. Echter is een deel van de software al geschreven in C# .NET. Hierbij is gebruik gemaakt van C# .NET, CSS, HTML,

Bekijk vacature »

Senior Node.js developer Digital Agency

Functie Door de groei van de organisatie zijn ze op zoek naar een Tech Lead. Als tech lead ben jij verantwoordelijk Als Back end Node.js developer kom je terecht in een van de 8 multidisciplinaire teams in het projectenhuis. Afhankelijk van jouw interesses, wensen en capaciteiten word je bij projecten en onderwerpen naar keuze betrokken. Als ervaren ontwikkelaar zul jij vaak leiding nemen in de projecten en in het team een aanvoerder zijn van technische discussies. Uiteindelijk wil jij natuurlijk de klantwensen zo goed mogelijk vertalen naar robuuste code. De projecten kunnen varieren van langlopende- tot kleinschalige trajecten. Voorheen werkte

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Junior/medior PHP developer Onderwijssector

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js

Bekijk vacature »

Back end developer

Functie Jij als full stack ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor 90% van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van grote maatwerk applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. De technische uitdaging momenteel is dat

Bekijk vacature »

JAVA Programmeur

Bedrijfsomschrijving Functieomschrijving We zoeken per direct enthousiaste software engineers die ons team komen versterken.We werken in DevOps teams met een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid. Er wordt nauw samengewerkt met ons Business analyse team (BAT), met onze uitvoerende medewerkers en met de DevOps teams onderling binnen het domein. Het liefst hebben we veel en vaak interactie met onze interne en externe eindgebruikers om zo de juiste dingen te maken. We werken multidisciplinair in een dynamische omgeving. Achtergrond opdracht De Businesseenheid Examens is verantwoordelijk voor de logistiek van de staatsexamens Voortgezet (speciaal) onderwijs, Nederlands als 2e taal en schoolexamens. In het kader

Bekijk vacature »

Senior .NET developer

Klaar voor een nieuwe uitdaging? Welke technologieën gaan schuil achter de dagelijkse energievoorziening? Als senior .NET developer bij Kenter maak jij samen met je team het verschil, zowel voor de interne organisatie als voor eindklanten. Samen bouwen jullie aan innovatieve dienstverlening met behulp van de nieuwste technologieën en tools. Het is een functie met veel vrijheid, goede arbeidsvoorwaarden én je draagt jouw steentje bij aan de energietransitie. Klinkt dit als iets voor jou? Lees dan verder of solliciteer direct! Wat ga je doen als senior .NET developer? Als senior .NET developer bij Kenter (onderdeel van Alliander) ben je van onschatbare

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Ben jij een kei van een full-stack developer? Heb je ambitie om te groeien en jezelf te ontwikkelen binnen een ambitieus bedrijf? Gaat jouw hart sneller kloppen van transpilers of frameworks zoals Angular, Vue of React? Dan ben jij de persoon die wij zoeken! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een full-stack developer om onderdeel te zijn van een team dat bestaat uit gedreven developers. Ieders met hun eigen specialiteiten en kennis van de projecten en behoeften vanuit de product owners. We zoeken iemand die met zijn/haar huidige competenties en domeinen dit team wil begeleiden, stimuleren en tevens

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 3 ... 5 6 7 volgende »

Ozzie PHP

Ozzie PHP

27/01/2016 23:08:00
Quote Anchor link
In navolging van dit topic stel ik voor om wanneer je een "Bad gateway" scherm te zien krijgt dit hieronder te melden zodat er een duidelijk overzicht ontstaat. Bas (de eigenaar van dit forum) kan dan aan de hand daarvan actie ondernemen.

Graag melden: datum, tijdstip en URL

Voorbeeld:

27-01-2016 23:00 www.phphulp.nl


Alvast bedankt voor de medewerking!
 
PHP hulp

PHP hulp

25/04/2024 12:56:03
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/01/2016 01:08:05
Quote Anchor link
28-01-2016 01:07 www.phphulp.nl
 
B a s
Beheerder

B a s

28/01/2016 10:06:18
Quote Anchor link
Wil iedereen die hierop reageert ook even zijn IP adres via een PM aan mij sturen? Dan kan ik dit makkelijker vinden in de logs.

Edit door Ariën
Zie ook: http://www.watismijnip.nl/ om je IP-adres te kunnen achterhalen.
Gewijzigd op 28/01/2016 14:46:20 door - Ariën -
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

28/01/2016 12:29:09
Quote Anchor link
@Bas, die informatie heb je toch al in principe? Of houd je dat niet bij in je ledeninformatie?
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/01/2016 13:39:34
Quote Anchor link
In de ledenadministratie staat niet aangegeven wanneer iemand een 'Gateway error' kreeg, en ip-adressen bij de gegeven tijden opzoeken, kan best tijdrovend zijn, lijkt me.

Dus gewoon even per PM sturen, tenzij Bas anders aangeeft.
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

28/01/2016 14:09:49
Quote Anchor link
Zucht.

Even in Jip en Janneke taal.

Hennie maakt hier een melding van een Bad Gateway error.

Vervolgens snor je het IP op van Hennie in de ledenadministratie, als er zoiets wordt bijgehouden, waar ik naar informeerde.

Daarna gebruik je dit IP-adres om te spitten in je log.

Effort much? Het aantal stappen lijkt mij hetzelfde? Of je leest een additionele PM, of je voert een query uit. Vraag is wel of dit kan (of je die informatie uberhaupt hebt). Vandaar, nogmaals, mijn vraag.

Ik zie niet helemaal waarom we alle informatie op een zilveren dienblad aan moeten leveren als je deze met vergelijkbare moeite zelf op kan zoeken. Het wordt natuurlijk een ander verhaal als je deze informatie simpelweg niet hebt. Maar dan vraag ik mij wel af wat voor administratie je dan (wel) voert.

Wederom lijkt de crew van phphulp zich niet te realiseren dat inzage bijdraagt aan het begrip. Geef je geen inzage, reken dan ook niet op begrip. Daarom vraag ik naar het waarom van dingen, zodat ik de beweegredenen van acties kan begrijpen.
Gewijzigd op 28/01/2016 14:24:04 door Thomas van den Heuvel
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/01/2016 14:42:29
Quote Anchor link
Ik heb geen zin om dit topic in een discussie te laten verzanden, maar een gebruiker kan meerdere IP's hebben. Denk aan werk, thuis, school. Je moet een query bedenken om dit op te kunnen halen, eventueel een interface schrijven.
Het wordt hier gewoon vriendelijk gevraagd, dus als die informatie geleverd kan worden... graag. Als iemand het echt niet weet, dan lijkt een melding in dit topic alleen ook voldoende.

Bas heeft liever deze keuze, en het is aan hem om eventueel anders te besluiten. Een discussie op deze plek vind ik het niet waard. Dus gaarne hier alleen de data noemen. Dan komen we vanzelf wel bij een oplossing.
Gewijzigd op 28/01/2016 14:45:16 door - Ariën -
 
Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

28/01/2016 14:55:03
Quote Anchor link
Okay, het kwam mij alleen over als een luie oplossing.
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

29/01/2016 00:30:19
Quote Anchor link
29-01-16 00:28 www.phphulp.nl, zelfde ip als vorige melding.

29-01-16 00:30 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/1/#715276

29-01-16 00:34 & 00:35 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/last/
Gewijzigd op 29/01/2016 00:35:43 door - Ariën -
 
Yoop Overmaat

Yoop Overmaat

29/01/2016 06:41:50
Quote Anchor link
Het komt de laatste tijd vaker voor, zal het als ik weer tegen kom wel melden.
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

29/01/2016 13:23:58
Quote Anchor link
Het komt vaker voor, en meestal begint het voor mij vlak na 12 uur 's nachts, alsof er bijvoorbeeld een lopende backup in de weg zit.
 
Ivo P

Ivo P

29/01/2016 13:55:52
Quote Anchor link
Staan deze errors niet gewoon in de Apache logs dan?

Met
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
grep 503 delogfile.log


moet je daar toch een overzicht van kunnen maken?
 
Willem vp

Willem vp

30/01/2016 00:41:19
Quote Anchor link
2016-01-30 00:38 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/probleem-met-htmlentities-in-php-56/98932/last/

2016-01-30 00:55 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/1/#715306
(2x achter elkaar, en daarna nog een keer toen ik dit bericht wilde wijzigen.)

Toevoeging op 30/01/2016 00:44:53:

Ivo P op 29/01/2016 13:55:52:
Staan deze errors niet gewoon in de Apache logs dan?

Lijkt me niet, want het zijn Nginx-meldingen. ;-)
Gewijzigd op 30/01/2016 00:57:48 door Willem vp
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

30/01/2016 01:05:27
Quote Anchor link
Willem vp op 30/01/2016 00:41:19:
Ivo P op 29/01/2016 13:55:52:
Staan deze errors niet gewoon in de Apache logs dan?

Lijkt me niet, want het zijn Nginx-meldingen. ;-)

Met ook nog een apache backend, want af en toe komen er ook apache meldingen naar boven

2016-01-30 01:03 http://www.phphulp.nl
2016-01-30 01:03 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/last/



Toevoeging op 30/01/2016 01:25:09:

2016-01-30 01:23 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/warning-invalid-argument-supplied-for-foreach/
2016-01-30 01:24 http://www.phphulp.nl/php/forum/topic/bad-gateway-meldingen/99377/last/ (3 keer achter elkaar)
 
Willem vp

Willem vp

30/01/2016 02:11:52
Quote Anchor link
> Met ook nog een apache backend, want af en toe komen er ook apache meldingen naar boven

Jup, maar dat zullen dan waarschijnlijk geen bad gateway-meldingen zijn.

Overigens kreeg ik bij mijn laatste refresh van deze pagina geen foutmelding, maar mis ik van bijna iedereen het avatar-plaatje.

Edit:
en bij het submitten van mijn bericht kreeg ik wel weer een bad gateway.

2016-01-30 02:11 http://www.phphulp.nl/forum/reply/99377/
Gewijzigd op 30/01/2016 02:13:51 door Willem vp
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

30/01/2016 09:07:35
Quote Anchor link
Willem vp op 30/01/2016 02:11:52:
Overigens kreeg ik bij mijn laatste refresh van deze pagina geen foutmelding, maar mis ik van bijna iedereen het avatar-plaatje.

Dat zal hoogstvermoedelijk ook een gateway-error zijn bij nét deze request.

Gisteravond om 0:10 en 0:12 had ik ze ook op www.phphulp.nl
 
Ivo P

Ivo P

30/01/2016 15:36:55
Quote Anchor link
Willem vp op 30/01/2016 00:41:19:
Ivo P op 29/01/2016 13:55:52:
Staan deze errors niet gewoon in de Apache logs dan?

Lijkt me niet, want het zijn Nginx-meldingen. ;-)


Duh, dat mag je dan lezen als "de logs van de webserver". Lijkt me sterk dat Nginx geen logfiles heeft.

Wel zie je bij het googelen op 503 meldingen topics langskomen waarbij een verbinding met een proxy de problemen oplevert.
En een combinatie van Nginx en Apache wordt wel gebruikt in een proxy toepassing. Daarbij zorgt de ene server voor de statische content en de andere voor de dynamische.
Bijvoorbeeld de snelle Nginx doet alle statische afbeeldingen, js, css etc, en die besteedt dan weer de php-scripts uit aan Apache.

Gaat die verbinding fout, dan zou dat wel eens een 503 fout kunnen opleveren.
Vraag is, of een site als phphulp een dergelijke setup nodig zou hebben.
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

31/01/2016 00:37:33
Quote Anchor link
2016-01-31 00:35 http://www.phphulp.nl - een aantal keren achter elkaar 503 uit Apache, gevolgd door 502 uit Nginx
 
- SanThe -

- SanThe -

31/01/2016 00:37:35
Quote Anchor link
Zojuist weer een paar Bad Gateway's tussen 00:15 en 00:36 op 31-01-2016
En nu weer twee keer een nieuwe melding:

Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.
Apache Server at www.phphulp.nl Port 80
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

31/01/2016 00:53:09
Quote Anchor link
Zojuist ook weer een Bad Gateway op http://www.phphulp.nl/

@Bas Kreleger en/of iemand anders van de crew

Ik neem aan dat er nu inmiddels genoeg meldingen zijn gedaan om het probleem voldoende inzichtelijk te krijgen?
 
Ben van Velzen

Ben van Velzen

31/01/2016 00:55:21
Quote Anchor link
Zou ik ook hopen. Zelfs zonder de logs te zien zie ik een overduidelijk patroon ontstaan.
 

Pagina: 1 2 3 ... 5 6 7 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.