competitiemanager help?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET developer begint jouw dag na een bak koffie met een stand up. De vorderingen worden tijdens de stand up besproken en de doelen worden opgesteld waar jullie als team in de volgende sprint naartoe gaan werken. Onze backend is geschreven in .NET Core en onze Front-end in Angular. Bij ons ga jij dan ook Fullstack aan de slag. Jij wordt hier opgeleid om zelfstandig te kunnen programmeren en applicaties te kunnen implementeren. Er wordt op projectbasis gewerkt, dit bied leuke uitdagingen omdat elke klant een andere visie heeft over de applicatie die wij maken. Je gaat

Bekijk vacature »

Software developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een Software developer die, veelal fullstack, mee gaat werken aan de ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP),

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »

Mendix Consultant / Developer

Dit ga je doen Het in kaart brengen en analyseren van de functionele wensen van de klant rondom Mendix applicaties; Het fungeren als sparringpartner voor de (interne) klanten; Het opstellen van requirements en het vertalen hiervan naar technische mogelijkheden; Het opstellen van user stories; Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Het testen van op te leveren software en het zorg dragen voor de implementatie; Trainen van gebruikers in het gebruik van de applicatie; Werken in een Agile omgeving. Hier ga je werken De organisatie begeeft zich in de retail branche en focust zich

Bekijk vacature »

C++ Ontwikkelaar

Functieomschrijving Ben jij als software ontwikkelaar toe aan een nieuwe uitdaging? Dan zoeken wij jou! Voor het maken van de procesbesturingssoftware gebruiken onze projectteams een in C++ en C# geschreven tool. Dit is een gedistribueerd object framework wat alle kernfuncties biedt voor een procesautomatisering. Verder zullen jouw werkzaamheden o.a. bestaan uit: Ontwerpen, programmeren en testen van product aanpassingen; Analyseren van vragen en wensen van gebruikers en deze vertalen naar een functioneel ontwerp; Inzichtelijk maken van voortgang omtrent softwarewerkzaamheden, o.a. door middel van SCRUM; Continu toetsen van het effect van nieuwe releases op andere tools en processen; Implementeren van nieuwe product

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

SQL database ontwikkelaar

Functie omschrijving Ben jij niet bang voor complexe algoritmes? Schikt het schrijven van procedures in T-SQL jouw niet af en heb jij al de nodige informatie in SQL, dan is functie precies wat voor jou! Jouw werkzaamheden gaan er als volgt uit zien: Je gaat werken aan de complexere projecten waar jij van A tot Z bij betrokken bent. Je gaat zorg dragen voor het ontwerp, de ontwikkeling en het updaten van SQL databases. Dit doe je op basis van T-SQL. Jij bent van start tot finish betrokken bij de projecten die jij leidt. Je houdt contact met klanten en

Bekijk vacature »

Java Developer bij een jonge groeiende organisatie

Bedrijfsomschrijving Vind jij het als Java developer ook zo belangrijk dat een bedrijf je de ruimte en tijd geeft voor persoonlijke ontwikkeling? Dan zit je hier helemaal goed. Deze jonge organisatie is opgericht in 2018 en is ondertussen uitgegroeid tot een club van ongeveer 30 medewerkers. Het gaat hier om een echte Java club, die vrijheid en verantwoordelijkheid erg belangrijk vinden. Het bedrijf heeft een informele sfeer en de teams zijn erg hecht met elkaar. Ze delen graag de kennis en ervaringen met anderen, maar vinden andermans mening ook zeer belangrijk. De organisatie zet zich in voor ontwikkeling en besteed

Bekijk vacature »

Developer Low-code

Dit ga je doen Low-code ontwikkeling van software voor landelijk bekende organisaties; Opleveren van mooie eindproducten, middels de Agile methodiek; Samenwerken in een team van 10 collega's; Direct contact met de eindklant over de gewenste oplossingen. Hier ga je werken Als Developer kom je te werken in de regio van Lelystad bij een organisatie die met toonaangevende klanten uit heel Nederland samen werkt. De producten en diensten van de organisatie bereiken miljoenen Nederlanders. Hierbij komt een grote hoeveelheid informatie kijken en deze moet discreet en veilig verwerkt worden. De processen die hierbij horen worden door het IT team vormgegeven. De

Bekijk vacature »

Front-end developer (medior/senior)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Lead Webdeveloper

Als Lead webdeveloper bij KUBUS ben je verantwoordelijk voor het implementatie design van requirements en de software architectuur van de webapplicatie en services van BIMcollab. In je rol als lead developer zoek je als vanzelf op een creatieve manier naar het optimum tussen benodigde implementatie-tijd, de performance van de applicatie en een snelle go-to-market van features, aansluitend bij onze geautomatiseerde test- en release train. Hierbij bewaak je in samenwerking met de andere senior ontwikkelaars in je team de architectuur van de applicatie en adviseer je de product owner over noodzakelijke refactoring om de onderhoudbaarheid van het platform te verbeteren. Ons

Bekijk vacature »

Full stack developer

Functie Binnen een ontzettend stimulerende werkomgeving kom jij te werken in een software team van 14 developers. Met ontzettend stimulerend bedoel ik een modern pand, wat voorzien is van alle nodige soft- en hardware, zodat jij jouw werk goed kan uitvoeren. Daarnaast zitten ze in een bos, waardoor je in een groene omgeving rustig kunt werken. Het team bestaat uit front end, back end en full stack developers. Jij krijgt dus de keuze hier waar jij jezelf het liefst op zou richten, maar de voorkeur gaat uit naar back end. Er wordt hier Scrum (agile) gewerkt in multidisciplinaire teams met

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

M Rodrigo

M Rodrigo

20/06/2008 11:31:00
Quote Anchor link
hallo allemaal,

ik heb de competitiemanager (voetbal)
{http://www.phphulp.nl/php/scripts/2/346/}
gepropeerd en alles lukt goed.

Nu wil ik alleen dat de eerste 3 teams groen worden gekleurd en de laatste 3 rood maar ik krijg dat niet voorelkaar.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door M Rodrigo

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 13:59:47

Joren de Wit

Joren de Wit

20/06/2008 11:57:00
Quote Anchor link
En wat heb je zelf al geprobeerd? En waar loop je vast?

M Rodrigo

M Rodrigo

20/06/2008 12:31:00
Quote Anchor link
I kan wel de hele rij van de teams de achtergrond kleur veranderen maar ik kan niet zeg maar eentje (rij) aanwijzen. het zit in een tabel en die script die ik gebruik leest de teams uit van een txt bestand en dan zet ie ze automatisch onderelkaar. daarom kan ik niet met css ofzo de rijen aanwijzen.

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

20/06/2008 12:48:00
Quote Anchor link
in CSS:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
tr.class td
{
background: green;
}

M Rodrigo

M Rodrigo

20/06/2008 12:56:00
Quote Anchor link
ja nee zo word toch de hele kolom groen, dat is nou de probleem ik weet niet hoe ik moet aangeven dat alleen de eerste drie groen moet worden :(

Jurgen assaasas

Jurgen assaasas

20/06/2008 13:06:00
Quote Anchor link
door de 1e 3 een class te geven en de 2e 3 een andere.

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
td.klas1
{
}
td.klas2
{
background: red;
}

M Rodrigo

M Rodrigo

20/06/2008 14:29:00
Quote Anchor link
sorry maar ik kan nou geen class geven aan de 2e en 3e rij ook niet alleen aan de eerste

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
<?php
//maxaantalwedstrijden tellen
if(file_exists("standen/database/clubs.txt")){
$clubs=file("standen/database/clubs.txt");
$aantalclubs=count($clubs);
$maxaantalwedstrijden=($aantalclubs*2)-2;}
else {$maxaantalwedstrijden="0";}

$clubs=file("standen/database/clubs.txt");
$aantalclubs=count($clubs);
?>

<table border="0" cellpadding="1" cellspacing="0" width="201px">
<tr> <td align="left">&nbsp;</td>
          <td align= "left" style="background-color:black;"><strong>Takim</strong></td>
          <td style="background-color:black;></td>
          <td align="center"><strong>O</strong></td>
<td style="background-color:black; color:white;></td>
     <td align="center"><strong>P</strong></td>
  </tr>

<?php
if(file_exists("standen/database/resultaten.txt")){
  $gegevensbestand=file("standen/database/resultaten.txt");}

//tijdens het testen bleek dit telkens correct te sorteren

usort($gegevensbestand, strnatcmp);
$gegevensbestand=array_reverse($gegevensbestand);

for ($i=0;$i<$aantalclubs;$i++)  {
       list($punten,$nogtespelen,$saldo,$voor,$tegen,$club,$winst,$gelijk,$verlies,$gespeeld)=explode('||',$gegevensbestand[$i]);

if($saldo=="0") {$saldo=$saldo;} else{ $saldo=$saldo-1000;}

$club2 = preg_replace('#([^a-z0-9]+)#i', '_', $club);

//totaal aantal doelpunten dat gescoord is
$aantaldoelpunten=$aantaldoelpunten+$voor;

if($nogtespelen=="") {$nogtespelen=$maxaantalwedstrijden;}

echo"
    <tr>

<td align=\"center\">"
.($i+1)."</td>
      <td><strong>"
.$club."</strong></td>
      <td align=\"center\"><strong>"
.$gespeeld."</strong></td>
.$punten."</strong></td>
  </tr>

<tr bgcolor=\"#FFFF00\">
</tr>

"

;}
?>

</td>
    </tr>
  </table>

M Rodrigo

M Rodrigo

20/06/2008 16:10:00
Quote Anchor link
iemand ?

Crispijn -

Crispijn -

20/06/2008 16:18:00
Quote Anchor link
even een tellertje mee laten lopen wanneer je de rijen uit spuugt.

dus voordat je gaat uit poepen

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php
$i
= 0;

for(asdfasdf){
$i ++;
     if($i < 3){
     //groen
     }else{
     //normale kleur
    }
}

?>

edit: php tag gesloten
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Crispijn -

Ed

Ed

20/06/2008 16:21:00
Quote Anchor link
Vervang dit stuk :

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
<?php
echo     " <tr>
            <td align=\"center\">"
.($i+1)."</td>
              <td><strong>"
.$club."</strong></td>
.$punten."</strong></td>
              </tr>
            <tr bgcolor=\"#FFFF00\">
            </tr>"
;
?>

Door:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
<?php

if ($i < 3) {
        $cssdiv = "green";
    }
elseif ($i > ($aantalclubs - 3)) {
        $cssdiv = "red";
    }
else {
        $cssdiv = "normal";
    }

echo"     <tr id='".$cssdiv."'>
            <td align=\"center\">"
.($i+1)."</td>
              <td><strong>"
.$club."</strong></td>
.$punten."</strong></td>
              </tr>
            <tr bgcolor=\"#FFFF00\">
            </tr>"
;
?>

En dan even in css de volgende aanmaken:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
#green {
}

#red {
  background: red;
}

#normal {
  background: white;
}
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ed

M Rodrigo

M Rodrigo

20/06/2008 17:39:00
Quote Anchor link
sorry maar nu laat hij 1 team zien er waren eerst 18 teams. en nu zie ik er 1 staan en die is nummer 19 en hij is in het rood.

EDIT: Dat hij in het rood staat is goed maar ik moet nu gewoon de 18 teams onderelkaar hebben en niet eentje >

M Rodrigo

M Rodrigo

20/06/2008 18:53:00
Quote Anchor link
ikkom er niet meer uit ? !@...)(*$#@!

- -

- -

20/06/2008 19:07:00
Quote Anchor link
Eskisehirli, je mag pas bumpen na 24 uur :)

Ed

Ed

20/06/2008 21:43:00
Quote Anchor link
'Eskisehirli:
sorry maar nu laat hij 1 team zien er waren eerst 18 teams. en nu zie ik er 1 staan en die is nummer 19 en hij is in het rood.

EDIT: Dat hij in het rood staat is goed maar ik moet nu gewoon de 18 teams onderelkaar hebben en niet eentje >

Ik wil je wel helpen, maar plaats even de clubs.txt file hier, dan kan ik ff verder kijken dan willekeurig oplossingen te roepen. En dan ook gelijk de resultaten.txt
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Ed

M Rodrigo

M Rodrigo

21/06/2008 13:58:00
Quote Anchor link
clubs txt en resultaten zijn in een txt bestand eigenlijk niks bijzonders erin alleen de clubs./ :
CLUBS.txt
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Eskisehirspor||Kirmizi - Siyah||
Kocaelispor||Siyah - Yesil||
Galatasaray||Sari - Kirmizi||
Fenerbahce||Sari - Larcivet||
Besiktas||Siyah - Beyaz||
Bursaspor||Yesil - Beyaz||
Genclerbirligi||Kirmizi - Siyah||
Konyaspor||Yesil - Beyaz||
Antalyaspor||Kirmizi - Beyaz||
Istanbul B.BLD||Turuncu - Mavi - Beyaz||
Sivasspor||Kirmizi - Beyaz||
Kayserispor||Kirmizi - Sari||
Ankaragucu||Sari - Mavi||
Ankaraspor||Mavi - Beyaz||
Trabzonspor||Bordo - Mavi||
Denizlispor||Siyah - Yesil||
Gaziantepspor||Siyah - Kirmizi||
G. OFTAS||Siyah - Kirmizi||

EDIT: die "kirmizi - siyah" enzo zijn de club kleuren die hoeven er eigenlijk niette staan heb er niks mee te maken.

Resultaten.txt: (alles staat op 0)
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
0||||0||0||0||Eskisehirspor||0||0||0||0||
0||||0||0||0||Kocaelispor||0||0||0||0||
0||||0||0||0||Galatasaray||0||0||0||0||
0||||0||0||0||Fenerbahce||0||0||0||0||
0||||0||0||0||Besiktas||0||0||0||0||
0||||0||0||0||Bursaspor||0||0||0||0||
0||||0||0||0||Genclerbirligi||0||0||0||0||
0||||0||0||0||Konyaspor||0||0||0||0||
0||||0||0||0||Istanbul B.BLD||0||0||0||0||
0||||0||0||0||Sivasspor||0||0||0||0||
0||||0||0||0||Kayserispor||0||0||0||0||
0||||0||0||0||Ankaragucu||0||0||0||0||
0||||0||0||0||Ankaraspor||0||0||0||0||
0||||0||0||0||Trabzonspor||0||0||0||0||
0||||0||0||0||Denizlispor||0||0||0||0||
0||||0||0||0||Gaziantepspor||0||0||0||0||
0||||0||0||0||G. OFTAS||0||0||0||0||
0||0||0||0||0||Antalyaspor||0||0||0||0||

EDIT: deze staan niet onder elkaar in de txt bestand maar naast elkaar met een rare vierkantje voor de clubnaam

M Rodrigo

M Rodrigo

22/06/2008 00:00:00
Quote Anchor link
Weer niemand ? Die me kan helpen ? ? ? ? ? ?

--

--

22/06/2008 00:25:00
Quote Anchor link
Dat was nog geen 24 uur. Hou je alsjeblieft aan de afgesproken regels, ipv je topic te schoppen.

Jesper Diovo

Jesper Diovo

22/06/2008 08:46:00
Quote Anchor link
Kun je niet gewoon een database gebruiken i.p.v. dat geklooi met txt-bestanden?

M Rodrigo

M Rodrigo

22/06/2008 17:14:00
Quote Anchor link
Evert : als niemand antwoord geeft dan moet ik dat wel doen anders word ik niet geholpen en ik kom er helemaal niet meer uit

Jezpur: Deze script heb ik niet zelf geschreven en als je dit in een database hebt dan kan het volgens mij nog niet

Joren de Wit

Joren de Wit

22/06/2008 17:19:00
Quote Anchor link
'Eskisehirli:
... dan moet ik dat wel doen anders word ik niet geholpen ...
Precies ja, maar pas als er 24 uur of langer niet in je topic gereageerd is!

En verder lijkt me dat er toch al goede antwoorden gegeven zijn? Bepaal eerst hoeveel regels er zijn, laat vervolgens een tellertje mee lopen en geef de eerste 3 en laatste 3 een bepaalde kleur...

Jesper Diovo

Jesper Diovo

22/06/2008 17:23:00
Quote Anchor link
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
<?php
$letters
= range("A","Z");

$teller = 1;
$aantal = count($letters);
foreach($letters as $letter) {
  if($teller <= 3) {
    $bgcolor = 'green';
  }
elseif($teller >= $aantal-3) {
    $bgcolor = 'red';
  }
else {
    $bgcolor = 'white';
  }

echo '<tr style="background-color: '.$bgcolor.';"><td>'.$letter.'</td></tr>';
  $teller++;
}

?>

Dit kan je simpel ombouwen tot wat jij wilt :-). (Die letters zijn een voorbeeldje, niet op letten dus.)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.