Versio

error string

Overzicht Reageren

Raymond de graaf

raymond de graaf

05/02/2012 13:59:46
Quote Anchor link
hallo ik heb een error maar weet nou niet hoe ik deze oplos

de error

addslashes() expects parameter 1 to be string, array given in C:\xampp\htdocs\site\file.php on line 80
de code regel 80

mysql_query("INSERT INTO formulier (voornaam,achternaam,naam_r,straat,huisnummer,postcode,plaats,provincie,telefoon,email,keuken) VALUES ('".addslashes($_POST['voornaam'])."','".addslashes($_POST['achternaam'])."','".addslashes($_POST['naam_r'])."','".addslashes($_POST['straat'])."','".($_POST['huisnummer'])."','".($_POST['postcode'])."','".addslashes($_POST['plaats'])."','".addslashes($_POST['provincie'])."','".addslashes($_POST['telefoon'])."','".addslashes($_POST['email'])."','".addslashes($_POST['keuken'])."')") or die (mysql_error());

aangezien regel 80 best lang is weet ik nou nie waar de fout zit. lijkt mij in postcode leeftijd of nummer.. maar krijg het ni voor elkaar

PHP hulp

PHP hulp

24/05/2012 14:30:02
Gesponsorde koppelingen:

Hertog Jan

Hertog Jan

05/02/2012 14:06:23
Quote Anchor link
Als je de error naar het nederlands vertaald staat er:

Addslashes verwacht dat parameter 1 een string is, maar je geeft array. Oftewel 1 van de $_POST is een array en geen string. En bij addslashes mag er alleen maar een string gebruikt worden.

- SanThe -

- SanThe -

05/02/2012 14:28:55
Quote Anchor link
En addslashes() is geen goede beveiliging. Gebruik mysql_real_escape_string().

Obelix en Idefix

Obelix en Idefix

05/02/2012 15:18:27
Quote Anchor link
Raymond de graaf op 05/02/2012 13:59:46:
aangezien regel 80 best lang is weet ik nou nie waar de fout zit. lijkt mij in postcode leeftijd of nummer.. maar krijg het ni voor elkaar

Dan verdeel je regel 80 toch over meerdere regels?! :s

Overzicht Reageren

Get Adobe Flash player