Flash/xml headline script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Rick de Jong

Rick de Jong

24/06/2008 11:40:00
Quote Anchor link
Ik weet niet of ik het hier goedplaats, maar zou ook niet weten waar het anders moet. Ik ben bezig om een site op te zetten ( www.game-freakz.nl/gfbeta ) en zoals op dat voorbeeld te zien is staat tussen "Laatste nieuws" en "Gebruikersprofiel" en in flash gemaakte fotoslider, althans, die moet daar komen.

Op steeds meer sites zie je een dergelijke slider, voorbeelden op www.gamez.nl , www.gamer.nl etc etc.. Maar ik kan er maar niet achter komen hoe dit script heet en ook is het voor mij lastig iemand te vinden die dit maken kan (en ja ik heb op meerdere fora gepost.)

Heeft iemand hier een idee hoe het heet, waar te downloaden, of iemand die het maken kan?

Alvast bedankt
 
PHP hulp

PHP hulp

17/05/2024 17:23:13
 
Bart Tuma

Bart Tuma

24/06/2008 13:04:00
Quote Anchor link
Joombla heeft er 1 en zie mijn topic van een maand geleden, http://www.phphulp.nl/forum/showtopic.php?cat=5&id=48657
 
Rick de Jong

Rick de Jong

24/06/2008 14:58:00
Quote Anchor link
Daar staan wel wat dingen op die er enigzins op lijken, alleen is het nog niet helemaal wat ik zoek... Toch bedankt =)
 
Bart Tuma

Bart Tuma

24/06/2008 15:16:00
Quote Anchor link
Je zou zelf ook één kunnen bouwen met php / xml / ajax
 
Rick de Jong

Rick de Jong

24/06/2008 15:30:00
Quote Anchor link
Dan zou ik de vraag niet stellen.. daarom ook de vraag of iemand weet wat het is óf maken kan.. indien dit het geval is kan je altijd ff pm sturen.
 
Rick de Jong

Rick de Jong

26/06/2008 09:41:00
Quote Anchor link
bumpje
 
Rick de Jong

Rick de Jong

28/06/2008 13:15:00
Quote Anchor link
nog een bumpje.. =)
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.