Geen sessions?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

Node.js developer looking for a challenging consul

Functie Under the guidance of 3 account managers, one of whom will be your point of contact within your expertise, you will start working for various clients. He or she will help you find a suitable and challenging assignment. Naturally, they will take your situation, experience and (technical) ambitions into account. The assignments last one to two years on average. This allows you to really commit to a project and make an impact as a consultant. Besides the assignment, you will regularly meet your colleagues from the IT department to share knowledge or discuss new trends, for example. Master classes

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Als Front-end developer werken aan apps voor het o

Functie Als Front-end developer werk je intensief samen met 1 van de UX-designers en denk je mee over de gebruiksvriendelijkheid en design van onze web- en mobile apps. Je bent betrokken bij sessies met gebruikers om designs te valideren en usability van de app-in-wording te testen. Vervolgens gebruik je dit om samen met je team waarin ook back-end (.NET) developers zitten, te zorgen voor de realisatie van de best mogelijke apps voor studenten en docenten. Eisen • Je hebt een hands-on development en coding mind-set en werkt graag aan een high quality code base welke je consequent onderhouden kan worden

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

HBO startersfunctie .NET Ontwikkelaar

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ben je in januari 2023 klaar met je HBO opleiding en zoek je een mooie uitdaging? Wacht niet langer en solliciteer direct! Voor een familiebedrijf in de regio van Boxtel ben ik op zoek naar een C#.NET Ontwikkelaar. Jij gaat aan de slag met de (door)ontwikkeling van de maatwerksoftware projecten en gaat ook nieuwe software bouwen, middels de Microsoft-stack. Het bedrijf maakt gebruik van de volgende technieken: C# & ASP.NET; MVC; MS SQL; Entity Framework; Je krijgt hier veel tijd om te leren en eventueel door te groeien en het

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

Senior PHP developer/ Software Architect

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren PHP developer die zichzelf graag bezighoudt met zaken als architectuur en de algehele verbetering van structuren en standaarden. Het is eigenlijk meer operationeel als uitvoerend omdat je bezig gaat met zaken als het verder uitrollen en verbeteren van testautomatisering, codereviews, tickets en de doorloop hiervan en architectuurkeuzes. Mocht je hiernaast ook wat DevOps kennis meenemen is dit mooi meegenomen! Vanwege het kleine team maar de wereldwijde impact die zij leveren is er veel focus op kwaliteit. In deze functie werk je aan één van hun belangrijkste applicaties. Hierin werk je nauw

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Heb jij altijd al eens bij een bedrijf willen werken waar jij géén nummertje bent, die alleen maar uitvoerend werk doet? Dan zou je hier perfect passen! Tuurlijk, je werkt aan projecten voor grote of kleine bedrijven… Het enige verschil hier is, jouw mening telt hier écht. Jouw inbreng wordt gewaardeerd, serieus genomen en gebruikt. En vergeet niet, je werkt niet alleen aan deze projecten. Er werken in totaal ruim 25 developers en designers, onderverdeeld over 3 development teams. Voornamelijk bestaande uit Medior en Senior developers, die samen voor een inspirerende en ambitieuze omgeving zorgen. Hun visie is namelijk

Bekijk vacature »

Java Programmeur

Functie Heb jij altijd al samen willen werken met ervaren java ontwikkelaars dan hebben wij hier de ultieme kans voor jou! Voor een opdrachtgever in omgeving van Naaldwijk zijn wij op zoek naar uitbreiding van het vaste ontwikkel team. Je zult je hier voornamelijk bezig gaan houden met; Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren, hier wordt je diep in betrokken; Samen met consultants sluit je aan bij gesprekken met klanten, voor alle projecten; Je schakelt veel met consultants, wat is de behoefte van de klant? Hoe kan je hierop integreren?; Het framework moet naar de Cloud gebracht worden, je wordt betrokken bij

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider in onderwijsland. Wat vragen

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Frontend Developer

Functieomschrijving Voor de NIPV zijn wij opzoek naar een Frontend Developer. Als Frontend Developer ga jij aan de slag om dashboards te bouwen vanuit het datawarehouse. Dit stelt NIPV in staat om snel en eenvoudig bij correcte bedrijfsvoeringsinformatie te kunnen. Je ontwikkelt dashboards in PowerBI, publiceert en onderhoud die, verzameld en verwerkt feedback in overleg met het ontwikkelteam. Naast dashboards ontwikkel en onderhoud je een datamodel in Excel waarmee adviseurs, controllers en analisten in staat worden gesteld om de gegevens uit de dashboards te raadplegen en anders te filteren of bepaalde gegevens nader te verfijnen, zodat verdiepende vragen kunnen worden

Bekijk vacature »
PurpleMadness -

PurpleMadness -

11/02/2006 14:04:00
Quote Anchor link
Ik heb net een nieuwe host gekocht, alles werkt tot nu toe, maar:

Ik kan geen sessions aanmaken :S

Ik heb session_start(); etc.

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 02:31:17

Harmen

Harmen

11/02/2006 14:06:00
Quote Anchor link
Mmm,
wat is nu de vraag? Of is het gewoon de bedoeling dat we met je mee huilen?
:'S :'( :'@

PurpleMadness -

PurpleMadness -

11/02/2006 14:08:00
Quote Anchor link
de vraag is:
Waarom ik geen sessions aan kan maken..

PHP erik

PHP erik

11/02/2006 14:09:00
Quote Anchor link
Hi PurpleMadness,

Heb je een script dat je hebt getest? Post die hier even, dan kunnen we meekijken of het niet aan je script ligt.

PurpleMadness -

PurpleMadness -

11/02/2006 14:15:00
Quote Anchor link
Ik heb het met een test geprobeerd:
pagina1.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
<?php
error_reporting(E_ALL);
session_start();
$_SESSION['test'] = "test";
echo '<a href="pagina2.php">pagina2.php</a>';
?>

pagina2.php
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
error_reporting(E_ALL);
session_start();
echo $_SESSION['test'];
?>

Maar bij pagina 2 output hij helemaal niks..

PHP erik

PHP erik

11/02/2006 14:21:00
Quote Anchor link
Oké, dat is inderdaad wel heel gek. Misschien draait de host een heel oude versie van PHP en lukt het wel met session_register(), maar dat lijkt me niet echt een oplossing.

Ik zou toch m'n host even bellen of mailen, misschien hebben ze de session-dir niet goed ingesteld.

PurpleMadness -

PurpleMadness -

11/02/2006 14:22:00
Quote Anchor link
PHPerik:
Oké, dat is inderdaad wel heel gek. Misschien draait de host een heel oude versie van PHP en lukt het wel met session_register(), maar dat lijkt me niet echt een oplossing.

Ik zou toch m'n host even bellen of mailen, misschien hebben ze de session-dir niet goed ingesteld.

Ik heb het al met session_register geprobeerd, ik zal inderdaad een een mailtje sturen

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

11/02/2006 14:38:00
Quote Anchor link
Het beste kun je deze vraag even bij je nieuwe hoster leggen, daar betaal je namelijk voor en hij kan het je beter vertellen dan ons.

Erik Rijk

Erik Rijk

11/02/2006 15:13:00
Quote Anchor link
en als ze toch nog met session_register() werken zou ik een andere host adviseren ;)

PurpleMadness -

PurpleMadness -

11/02/2006 15:22:00
Quote Anchor link
PHPerik:

Wat zou dan een verkeerde pad moeten zijn?

BTW: slaat hij de sessions in een bestand op of kan je dat niet zien?

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

11/02/2006 15:37:00
Quote Anchor link
Php slaat zijn gegevens inderdaad op in een bestand, die je gewoon kan uitlezen als je voldoende rechten daarvoor hebt :).

Lissy Pixel

Lissy Pixel

11/02/2006 15:53:00
Quote Anchor link
IK hou het met deze informatie hier op een instellings"foutje" bij je nieuwe host en wanneer ik jou was stuurde ik ze een net mailtje met dezelfde vraag als die je ons stelt.

Soms is een kleine wijziging aan de serverside al voldoende en is alles voor jou toppies geregeld.
Om de snelheid voor jou erin te houden vertel je host ook wat je allemaal al gedaan hebt en dat jij het niet meer weet wat te doen maar dat je graag PHP met sessions had gehad en of dit ook kan?

Heel veel Succes!!!

edit: typo :(
Gewijzigd op 11/02/2006 15:54:00 door Lissy Pixel

PurpleMadness -

PurpleMadness -

11/02/2006 16:16:00
Quote Anchor link
lissy:
IK hou het met deze informatie hier op een instellings"foutje" bij je nieuwe host en wanneer ik jou was stuurde ik ze een net mailtje met dezelfde vraag als die je ons stelt.

Soms is een kleine wijziging aan de serverside al voldoende en is alles voor jou toppies geregeld.
Om de snelheid voor jou erin te houden vertel je host ook wat je allemaal al gedaan hebt en dat jij het niet meer weet wat te doen maar dat je graag PHP met sessions had gehad en of dit ook kan?

Heel veel Succes!!!

edit: typo :(

Bedankt, 't zal wel lukken hoop ik

Ik kijk in die folder waar de sessions in "horen"te staan, en met webdevolper voor FF kan je ook je sessions zien, en in die map staan ze niet, en wel in webdeveloper :S

Eris -

Eris -

11/02/2006 16:19:00
Quote Anchor link
Sessions staan client side en vaak in de temp dir.. En die is vaak niet voor je toegangkelijk (Als de server niet van jouw is...)

Oid T

Oid T

11/02/2006 17:20:00
Quote Anchor link
Serverside neem ik aan dat je bedoelt?

Cookies staan clientside

Misschien kan je ons ook vertellen welke host dit is?? Niet om hem/haar in een kwaad daglicht te zetten maar om te kunnen kijken of meer mensen dit probleem hebben?
Gewijzigd op 11/02/2006 17:23:00 door Oid T

PurpleMadness -

PurpleMadness -

11/02/2006 17:59:00
Quote Anchor link
kijk bovenaan op de banner..

Hostingdiscounter.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.