Gezocht freelancer om een scriptje te maken.

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ama saril

ama saril

21/09/2011 23:03:43
Quote Anchor link
Achtergrond:
Er is aan mij gevraagd of ik vanaf de site van het KNMI een script kan aanspreken om knmi meetgegevens op te halen (dit script moet uiteindleijk via een cronjob elk uur worden gerund om gegevens op te halen), over deze gegevens moeten vervolgens bepaalde formules worden uitgevoerd waarna uiteindelijk alles naar een database wordt geschreven om daar later grafieken en dergelijke mee te tekenen. Nu is het zo dat ikzelf gewoon niet zoveel tijd heb om te ontwikkelen (voornamelijk omdat ik accountant ben, maar omdat mensen weten dat ik het nu redelijk kan blijven ze me vragen) dus leek het mij een goed idee om het begingedeelte van deze opdracht door een freelancer te laten maken.

Opdrachtomschrijving:
op de volgende site van het knmi: http://www.knmi.nl/klimatologie/uurgegevens/scriptxs-nl.html#uur is het mogelijk om een cgi script aan te spreken die uurgegevens kan ophalen. Nu wil ik dus een php script hebben die elk uur kan worden gedraaid zodat hij elk uur de nieuwste gegevens vanaf deze site ophaalt. Deze gegevens wil ik vervolgens in het script netjes in een array hebben staan zodat ik zelf vervolgens de formules eroverheen kan laten lopen en deze vervolgens naar een database weg kan schrijven (de persoon voor wie ik deze opdracht uitvoer wil zijn formules niet zomaar aan iedereen geven). De gegevens die nodig zijn moeten van het station van de bilt komen (volgens mij is dat #260)

dus in het kort: Een script die elk uur kan worden gedraaid om de nieuwe gegevens op te halen Deze gegevens moeten netjes worden gesorteerd in een array. Ik verwacht wel nette code met duidelijk commentaar aangezien ik er later zelf mee verder ga.

Het liefst zou ik willen dat dit zo snel mogelijk af is maar uiterlijk 3 oktober.

Budget/richtprijs:
Ik heb de site zelf bekeken en ik zou er denk ik zelf ongeveer een dag mee bezig zijn (en ik ben zelf zeker geen pro developer) dus ik ga uit van 10 uur met een uurloon van 12.5. Dus het uiteindelijke bedrag dat je krijgt is 125 euro en dat is volgens mij best wel veel voor zo'n opdracht. Dus dit moet worden gemaakt voor een VAST bedrag van 125 euro.

Contactgegevens:
Je kan mij mailen op [email protected] of je kan mij een PM sturen, reageren in dit topic mag ook.
 
PHP hulp

PHP hulp

26/05/2024 11:08:03
 
TJVB tvb

TJVB tvb

22/09/2011 09:20:53
Quote Anchor link
Korte vraag, is het alleen het script waar je de parameters in stopt en je de uitkomst krijgt?
Of moet er ook een layout o.i.d. omheen?
 
Ama saril

ama saril

22/09/2011 11:24:24
Quote Anchor link
TJVB tvb op 22/09/2011 09:20:53:
Korte vraag, is het alleen het script waar je de parameters in stopt en je de uitkomst krijgt?
Of moet er ook een layout o.i.d. omheen?


Er hoeft geen layout omheen ik wil alleen het script dat elk uur wordt gedraaid om de nieuwe waarden te halen. Er hoeft geen layout omheen omdat de gegevens later vanuit dit script naar een DB wordt geïmporteerd (nadat ik zelf de berekeningen eroverheen heb gezet).

De bedoeling is dat het script simpelweg elk uur wordt aangeroepen om de DB te updaten en dit hoeft dus niet grafisch te worden weergeven.
Gewijzigd op 22/09/2011 11:26:36 door ama saril
 
Pim -

Pim -

22/09/2011 12:19:26
Quote Anchor link
PM verstuurd
 
Ama saril

ama saril

22/09/2011 14:10:14
Quote Anchor link
Hoewel ik waardeer dat iedereen dit wil maken is de vacature op dit moment al vervuld. Het spijt mij dat ik van meerdere mensen al scripts heb ontvangen voordat ik kon reageren maar ik kan helaas niet 5 mensen betalen voor hetzelfde script dus a.u.b. stop op dit moment met het maken hiervan. De mensen die hebben gereageerd zal ik via de pm ook laten weten dat de vacature is gevuld.

In ieder geval bedankt, en is het mogelijk dat dit topic gelocked wordt?
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

22/09/2011 16:20:47
Quote Anchor link
Als er 10 uur werk in zit, dan is 125 euro niet 'best wel veel', maar dat ter zake.
 
TJVB tvb

TJVB tvb

22/09/2011 16:33:23
Quote Anchor link
@Jacco, voor sommige hier wel en de rest doet het sneller ;)
 
Ama saril

ama saril

22/09/2011 17:02:10
Quote Anchor link
Jacco Brandt op 22/09/2011 16:20:47:
Als er 10 uur werk in zit, dan is 125 euro niet 'best wel veel', maar dat ter zake.


Voor een pro-software engineer is het niet veel nee. Maar deze opdracht is ook niet bedoeld voor zo iemand. Die maken dit denk ik binnen 2 uur :P.
 
Jacco Brandt

Jacco Brandt

22/09/2011 17:06:56
Quote Anchor link
Ah, vandaar.
 
Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

22/09/2011 19:19:01
Quote Anchor link
Ama saril op 22/09/2011 17:02:10:
Voor een pro-software engineer is het niet veel nee. Maar deze opdracht is ook niet bedoeld voor zo iemand. Die maken dit denk ik binnen 2 uur :P.

Hebben er ook pro's gereageerd op de vacature?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.