Goede webhosting gezocht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »

Robert Deiman

Robert Deiman

21/09/2009 22:53:00
Quote Anchor link
@Gamer13
Wij betalen nu 45 euri per maand voor een VPS (Virtual Private Server) dus op zich goed te doen. Er staan ook een paar websites op die wel redelijk wat "ruimte vreten" dus dan kan het ook wel uit.
Heb je alleen maar "kleine" sites zou ik het misschien (nog) niet doen. Het is wel een voordeel als je ook met een servertje leert werken. En bij een VPS kan je nog niet zoveel verkloten. Daarbij kan je ook natuurlijk onbeperkt domeinen toevoegen aan die server (in ons geval iig wel) wat het voor de toekomst, als er nog meer websites komen wel interessant kan maken.
Voordeel van nu beginnen is dat je (een beetje) leert hoe het werkt en je dat niet gaat leren als je veel meer websites hebt. Nu kan je het nog een beetje leren, die kans krijg je dan natuurlijk veel minder.
 
PHP hulp

PHP hulp

04/05/2024 16:47:03
 

22/09/2009 18:37:00
Quote Anchor link
Sorry ik heb hier 1) iemand geprobeerd te helpen óf 2) mijn mening gegeven óf 3) een gezellige comment geplaatst. Nog 1, 2 of 3 schijnt te mogen op deze site dus vandaar deze verwijdering
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Roel -

Roel -

22/09/2009 18:41:00
Quote Anchor link
Ik weet niet of cURL daar werkt maar ik was binnen een kwartier online, zeer snel.
 
Mar cel

Mar cel

22/09/2009 20:07:00
Quote Anchor link
Webmakerij, niet zo bijdehand, ik bedoel, nooit problemen gehad waardoor ik moest bellen/ mailen. Na het bestellen binnen paar uur online en verder nooit meer iets gehad.

Ps, cUrl werkt bijna zeker weten ook.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mar cel
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

22/09/2009 20:51:00
Quote Anchor link
Ikzelf zit bij Deziweb. Goede support verder, ruime pakketten.
 
Thomas

thomas

22/09/2009 20:55:00
Quote Anchor link
Ik zit zelf bij mijndomein dat is op zich een ook goede hosting ook lkkr goedkoop. je betaalt per jaar en dat scheelt denk ik toch wel.
Is geen vps.
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

22/09/2009 21:18:00
Quote Anchor link
@Thomas: mijndomein is klote. Ik wed dat 70% van alle website eigenaren dat zegt :). Mijndomein is ook gewoon klote... Maar goed. Niemand met een suggestie op mijn eisen?
 
Mar cel

Mar cel

22/09/2009 21:48:00
Quote Anchor link
Ja, zoals ik al eerder zei; Webreus. Voor nog geen €17,- per jaar heb je per jaar
domeinnaam + hosting:

300MB webruimte,
7GB Dataverkeer per maand
PLESK

etc etc

Gewoon alle standaard dingen. Verder werkt file_get_contents() dus ook.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mar cel
 
The Ultimate

The Ultimate

22/09/2009 22:11:00
Quote Anchor link
thomas schreef op 22.09.2009 20:55:
Ik zit zelf bij mijndomein dat is op zich een ook goede hosting ook lkkr goedkoop. je betaalt per jaar en dat scheelt denk ik toch wel.
Is geen vps.


Misschien toch eerst eens de start-topic lezen voordat je post? Man wat een kwats, MijnDomein.nl zuigt echt vreselijk: gister verzoek ingediend tot het installeren van de cURL module, en wat denk je? AFGEWEZEN, DENIED natuurlijk! En bedankt...

De rest overigens bedankt voor de overweldigende reacties en Jezpur bedankt voor de topicsteal (geeft niet hoor maat ;-)).

Hoe zit het trouwens met die Asus b202 eee box? Is dat voldoende om een stabiele server op te draaien (onder windows xp)?
 

22/09/2009 22:13:00
Quote Anchor link
Webreus heeft geloof ik slechte support. Niet alles kan, en sommige dingen staan wat vaag ingesteld. En als je iets wilt moet je dus wachten of je kunt het gewoon niet krijgen.
Webreus is meer een hoster voor als je gewoon simpel een site-je zonder al te veel toeters en bellen wilt.
 
The Ultimate

The Ultimate

22/09/2009 22:17:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 22.09.2009 22:13:
Webreus heeft geloof ik slechte support. Niet alles kan, en sommige dingen staan wat vaag ingesteld. En als je iets wilt moet je dus wachten of je kunt het gewoon niet krijgen.
Webreus is meer een hoster voor als je gewoon simpel een site-je zonder al te veel toeters en bellen wilt.


Dat klinkt hetzelfde als wat ik nu heb, gewoon k#@ dus. Bedankt, dan moet ik iig niet bij Webreus zijn... ;-)
 

22/09/2009 22:21:00
Quote Anchor link
Sorry ik heb hier 1) iemand geprobeerd te helpen óf 2) mijn mening gegeven óf 3) een gezellige comment geplaatst. Nog 1, 2 of 3 schijnt te mogen op deze site dus vandaar deze verwijdering
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 

22/09/2009 22:32:00
Quote Anchor link
Sorry ik heb hier 1) iemand geprobeerd te helpen óf 2) mijn mening gegeven óf 3) een gezellige comment geplaatst. Nog 1, 2 of 3 schijnt te mogen op deze site dus vandaar deze verwijdering
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
The Ultimate

The Ultimate

23/09/2009 11:25:00
Quote Anchor link


Erg handig! Bedankt Webmakerij!

Zie trouwens Antagonist eens een hoop positieve reactie hebben...!!!?? WOW, dat is misschien wel iets.... eerst eens onderzoeken of cURL wordt ondersteund....
 

23/09/2009 11:46:00
Quote Anchor link
Sorry ik heb hier 1) iemand geprobeerd te helpen óf 2) mijn mening gegeven óf 3) een gezellige comment geplaatst. Nog 1, 2 of 3 schijnt te mogen op deze site dus vandaar deze verwijdering
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

23/09/2009 12:54:00
Quote Anchor link
Bart:
De rest overigens bedankt voor de overweldigende reacties en Jezpur bedankt voor de topicsteal (geeft niet hoor maat ;-)).

Haha, sorry :$. Ik dacht ik doe meteen even mee, hoef ik er geen nieuw topic voor aan te maken :P.

Edit:
Bart:
Zie trouwens Antagonist eens een hoop positieve reactie hebben...!!!?? WOW, dat is misschien wel iets.... eerst eens onderzoeken of cURL wordt ondersteund....

Ja, dat zag ik een tijd geleden ook. Volgens mij zit antagonist wat dat betreft erg goed. Volgens mij ondersteunen ze ook cURL, ik dacht dat ik dat laatst ergens las. Even zoeken.

Edit2:
Ooohja. Klik. Als ik dan even CTRL+F naar 'cURL' zie ik dit: cURL support enabled. Volgens mij zitten we goed?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jesper Diovo
 
The Ultimate

The Ultimate

23/09/2009 13:58:00
Quote Anchor link
@Webmakerij:
Daar heeft u op zich helemaal gelijk in al zal het voor zaken zoals de kwaliteit van bijvoorbeeld support/helpdesk niet uitmaken of zelfs omgekeerd zijn (wat will zeggen dat amateurs doorgaans meer/vaker hulp nodig hebben en de helpdesk dus meer op de proef zullen stellen dan pro's).

@Jezpur:
Zeer netjes ja, volgens mij zouden we daar serieus aan onze trekken komen! Ik zit alleen nog een beetje te twijfelen of ik niet gewoon zelf een server zal installeren op een (nieuw aan te schaffen) Asus b202 eee box. Dan ben ik namelijk meteen van al het gezeur, gedoe en hostingkosten af! En voor die 270 euro hoef je dat niet te laten he?

Nu eerst maar eens uitzoeken hoe ik het beste mijn domeinen en hostingpakketten bij MijnDomein op kan zeggen....
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

23/09/2009 14:16:00
Quote Anchor link
Karl schreef op 21.09.2009 18:58:
GaMer13 schreef op 21.09.2009 18:45:
Sohosted => biedt weinig voor veel peuro's. Heb ik ook bij gezeten en was er niet bepaald tevreden over, omdat hun support belabberd is. Vooral hun .htaccess support.

Dat moet dan jou ervaring zijn. Ze hebben misschien geen rare dingen als onbeperkt dataverkeer, maar ze reageren wel altijd snel.
Ook wel logisch dat htaccess het niet deed, want ze hebben IIS. Je had dus ISAPI moeten gebruiken.


@Karl hun support is snel maar de support die ze geven is nutteloos, echter gezegd vind ik ze een stelletje n00bs die niet echt al te veel ervan snappen.

waarom?
Mijn site staat er ook op.. -_-' Ik ben nog 2 maanden aan het wachten totdat mijn contract afgelopen is, en dan zet ik het over naar een andere host.

waarom, waarom? :P
Mijn site is een paar keer offline gehaald omdat een van die flikkers een foutje had gemaakt. En dat is echt KUUT, je word gewoon helemaal pist op die gasten.

Mja boven dat zijn er een hoop nadelen:
- Je krijgt maar 10 domeinalliasen.
- Te lage Databandwith + geheugen wat betreft dat prijs dat ze aanbieden.
- Snel support maar met nutteloze context
- nogmaals: Teeee duuuuur
- ondersteunen een paar image GD dingen van php niet
- ondersteund samen met php ook ASP en dat vind ik zelf klote..

Voordelen misschien:
- Site laad snel (snelle servers)

Mijn mening erover: meer nadelen dan voordelen dus kies geen sohosted and you will save more and more time and money for other things :)
Tja jullie zien maar,, suc6 nog voor de Topic starter voor het kiezen van een host.

Ps. ik ben zelf van plan om op dezelfde host van Blanche of van Rick (die hier ook lid zijn) te gaan hosten de prijzen daar zijn niet duur en bovendien zijn ze allebei heel erg tevreden ermee voor dat prijs
 
Jesper Diovo

Jesper Diovo

23/09/2009 14:50:00
Quote Anchor link
@Peter: waar hosten Blanche en Rick dan?
 
Kumkwat Trender

Kumkwat Trender

23/09/2009 15:13:00
 

Pagina: « vorige 1 2 3 4 volgende »



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.