Hulp bij vinden van juiste systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ventilatiesysteem Productontwikkelaar HBO WO Verwa

Samengevat: Zij bieden flexibele ventilatiematerialen, geluidsdempers, rookgasafvoer producten en industrieslangen. Ben jij een technisch productontwikkelaar? Heb jij ervaring met het ontwikkelen van nieuwe producten? Vaste baan: Technisch Productontwikkelaar HBO WO €3.000 - €4.000 Zij bieden een variëteit aan flexibele ventilatiematerialen, geluiddempers, rookgasafvoer producten, industrieslangen en ventilatieslangen voor de scheepsbouw. Met slimme en innovatieve materialen zorgen wij voor een gezonde en frisse leefomgeving. Deze werkgever is een organisatie die volop in ontwikkeling is met hardwerkende collega's. Dit geeft goede ontwikkelingsmogelijkheden. De branche van dit bedrijf is Techniek en Engineering. Functie: Voor de vacature als Technisch Productontwikkelaar Ede Gld HBO WO ga

Bekijk vacature »

Justin Groot

Justin Groot

03/12/2010 01:43:19
Quote Anchor link
Goeieavond,

Ik ben op zoek naar een bepaald systeem wat moet voldoen aan een aantal wensen. Ik ga er vanuit dat zoiets binnen de PHP sectie valt, zo niet dan kan het hopelijk verplaatst worden naar het juiste forumdeel.

Het gaat om een "systeem" wat het volgende moet kunnen:

- Er moeten bestanden geüpload kunnen worden welke enkel achter een beveiligd wachtwoord te bekijken/downloaden is.

- Er moeten gebruikers met eigen wachtwoorden aangemaakt kunnen worden, alleen wanneer deze gebruikers inloggen zijn de bestanden te downloaden.

- Wanneer mogelijk zou het heel fijn zijn dat er in log bestanden bijgehouden wordt wanneer gebruikers inloggen en/of wanneer ze een bestand hebben gedownload.

Hoe ga ik bovenstaande oplossen wanneer ik zelf niet al te veel verstand heb van programmeren? Zijn er bepaalde programma's/scripts die hiervoor te gebruiken/downloaden zijn, gratis of betaald. Of is dit dusdanig specifiek dat dit door iemand/een bedrijf gemaakt moet worden, en zo ja, wat zou iets dergelijks gaan kosten (inschatting)?

Mijn dank is groot!
Groet,
Justin

edit; het gaat maar om enkele bestanden per maand die geüpload worden. Het aantal gebruikers zijn er max 200 en zullen daarna niet meer gewijzigd worden (zo nu en dan een account verwijderen of toevoegen is alles).
 
PHP hulp

PHP hulp

14/05/2024 09:22:17
 
Kris Peeters

Kris Peeters

03/12/2010 10:04:51
Quote Anchor link
Het lijkt me duidelijk dat je dit niet zomaar zelf in mekaar kunt steken.
Waarschijnlijk zal iemand anders dat ook niet zomaar maken voor je. Er kruipt veel werk in.

Wat je kan doen: Een systeem als Drupal kan dat allemaal
http://drupal.org/download
 
Justin Groot

Justin Groot

03/12/2010 20:01:49
Quote Anchor link
En als ik nu de wens om te kunnen traceren wie een bestand gedownload heeft, laat vallen, zijn er dan meer opties? Ik hoef dit systeem ook niet persé zelf in elkaar te zetten, een bestaand downloadbaar of aanschafbaar systeem is ook prima. Ik heb even gekeken bij Drupal, maar wellicht dat er meer opties om te bekijken zijn wanneer ik bovenstaande wens laat vallen.

Dan gaat het enkel om het aan kunnen maken van gebruikersaccounts en het uploaden van bestanden die enkel voor die gebruikers zichtbaar zijn.

Dank voor de hulp!
 
Bas Cost Budde

Bas Cost Budde

03/12/2010 20:14:05
Quote Anchor link
Vooral wanneer je wil werken met de mogelijkheid tot upload, wil je een degelijke applicatie die aantoonbaar veilig is. Niet iets om even zelf te maken.

Dat ik er geen kant en klare oplossing voor ken, wil natuurlijk niet zeggen dat die niet bestaat. Met de technische kennis die ik heb, weet ik dat het wel te bouwen is. Dat kost dan ergens tussen de 6 en 140 uren, denk ik. Het is de moeite waard om een aantal paden door de applicatie te schetsen, zodat die wel erg grove schatting preciezer kan worden. Paden? Wat je ermee doet, en wat dan het resultaat is.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.