in-app browser detecten en redirecten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Davey Sonneveld

Davey Sonneveld

10/02/2015 14:51:20
Quote Anchor link
Hallo,

ik heb een app die een formulier inlaad met een thank-you page. deze pagina moet voor de app anders zijn alles voor pc.

ik ben opzoek naar een script wat een in-app browser van iOS en android kan defecten en kan redirecten iemand ervaring mee?

Groet davey
 
PHP hulp

PHP hulp

15/05/2024 05:38:51
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/02/2015 15:47:35
 
Davey Sonneveld

Davey Sonneveld

10/02/2015 15:57:19
Quote Anchor link
jaa mobile telefoons zonder me app moeten we door kunnen op de normale page. me website is al responsive. maar de mensen met de app, dus via in-app browser moeten andere page geladen worden
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/02/2015 16:10:26
Quote Anchor link
Controleer dan de useragent zoals de tut beschrijft.
 
Davey Sonneveld

Davey Sonneveld

10/02/2015 17:57:20
Quote Anchor link
ik kan niks vinden over de useragent van in-app browser.

ik dacht gebruik dit, maar als ik met de normale iOS safari browser opent gooit hij me ook naar in-app page.

en dat moet dan net weer niet gebeuren.




Quote:
<script type="text/javascript">
if ((navigator.userAgent.indexOf('Safari (in-app)') != -1) || (navigator.userAgent.indexOf('Android Browser') != -1))
{
// Your browser is in-app browser
document.location = "http://www.test.nl/in-app.php/";
}

else
{ // All others... Your browser
window.location = "http://www.test.nl/normaal.php";
}
</script>
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

10/02/2015 18:30:28
Quote Anchor link
Als de useragent in de in-app-browser geen verschil geeft met de normale browser, dan vrees ikd at er weinig te detecteren valt. Tenzij je vanuit je app een header mee kan sturen, en die met PHP op zou kunnen halen. Zomaar een ideetje.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.