Mijn Persoonlijke website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software developer

Werkzaamheden voor jou als software developer Voor een goede relatie in de regio Zwolle (meerdere locaties) zoeken wij een software developer die betrokken is bij de ontwikkelcyclus en verantwoordelijk is voor het testen en keuren van nieuwe en geoptimaliseerde software. In deze functie ben je in de implementatiefase de persoon die risico's beoordeelt en intern oplossingen aanbrengt om risico's te verkleinen. Binnen het ontwikkelteam van de software ben je een belangrijke schakel waar je intensief meewerkt met scrum. Het voorkomen van bugs in de programma's en het bevorderen van gebruiksvriendelijkheid voor eindklanten zijn voor jou een uitdaging en geeft voldoening

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functieomschrijving In deze uitdagende functie als Software Developer ga je de volgende taken uitvoeren: Maatwerk back-end software programmeren; API koppelingen bouwen; Software optimaliseren voor klanten; Bouwen maatwerk applicaties; Werken met Microsoft stack zoals C#, .NET (Core) en Entity framework; Bedrijfsprofiel Je gaat werken bij een klein softwareontwikkelingsbureau, die maatwerk software bouwt voor klanten door heel Nederland. Dit doen zij al meer dan 20 jaar. Het is van oorsprong een familiebedrijf, opgezet door de eigenaar, die er nog steeds werkt. Het team bestaat vooral uit back-end developers en één systeembeheerder. Je krijgt veel kans om jezelf te ontwikkelen en krijgt tevens

Bekijk vacature »

OutSystems developer

Dit ga je doen Klanten adviseren over de mogelijkheden van OutSystems; OutSystems oplossingen ontwikkelen en implementeren; Stakeholdermanagement; Kennis en expertise up to date houden en delen met het team. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Amsterdam, is een innovatieve dienstverlener die zich richt op grote corporates in verschillende sectoren. Doordat je bij veel verschillende klanten aan de slag zal gaan is geen enkel project hetzelfde. De organisatie kenmerkt zich door hoge mate van professionaliteit en innovatieve oplossingen. In de rol van OutSystems developer zal jij verschillende grote klanten helpen om efficiënte OutSystems oplossingen te ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Front-end Developer vue.js node.js SaaS

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe features die bijdragen aan de groei van de klanten van de organisatie; Je denkt mee over nieuwe innovaties, features en verbeteringen in de applicatiearchitectuur; Je draagt bij aan de continue ontwikkeling van jouw team doordat je elke dag streeft naar het verbeteren van jouw eigen prestaties; Je neemt actief deel aan Scrum meetings en de Frontend Guild. Hier ga je werken Voor een snel groeiend bedrijf de regio Nieuw Vennep zijn wij opzoek naar een ervaren Front-end Developer. De organisatie is actief in de e-commercebranche en ontzorgt haar klanten middels een SaaS-platform.

Bekijk vacature »

Informeel bureau zoekt Senior PHP developer

Functie Als senior PHP developer neem je het voortouw in ontwikkeltrajecten en ben je in staat werk uit te leggen aan collega’s om zo je kennis met hen te delen. Je deinst niet terug voor ingewikkelde projecten. Deze zie jij alleen maar als uit uitdaging. Je werkt doorlopend aan klantcases (en hierdoor je klant echt leert kennen), maar toch ben je afwisselend bezig. Dit alles in een vrije en ontspannen werksfeer, met een team van gelijkgestemde. Binnen de development teams werken ze met o.a. PHP, Laravel, React, Node, Elastic, Amazon AWS, JIRA, Solid, Domain-driven-design, Doctrine, Redis, docker, Kubernetes, CI, PHP

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Voor Troostwijk Groep zoeken wij een: Mendix Developer Wij zoeken Je bent een getalenteerde en ervaren Mendix Developer en het is tijd om je horizon te verbreden. Je wilt minder coderen en meer modelleren, minder bezig zijn met allerlei technische details en randvoorwaarden en meer met functionaliteit. Daarnaast ben je trots op de innovatieve en gebruiksvriendelijke applicaties die je in de loop van de jaren hebt gebouwd. Werk je graag in een enthousiast team, wil je veel vrijheid en kun je tegelijkertijd goed met deadlines omgaan, dan ben jij absoluut degene die wij zoeken! Wat je nodig hebt is ruime

Bekijk vacature »

Sportieve Junior C#.NET developer gezocht!

Bedrijfsomschrijving Wil jij werken aan webapplicaties bij de marktleider binnen de branche? Voor een klant in de buurt van Oosterhout ben ik op zoek naar een Fullstack .NET developer. Dit bedrijf bestaat bijna 10 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot marktleider in Nederland en heeft tevens kantoren in meerdere landen in Europa. Dit bedrijf bouwt webapplicaties waarbij internationaal enkele honderdduizenden deelnemers, soms tegelijk, een beroep doen op de realtime data uit deze applicaties. Dit brengt erg veel technische uitdaging met zich mee. Ze ontwikkelen nieuwe applicaties maar ook bestaande applicaties worden uitgebreid en verbeterd. Hier kan jij een onderdeel van

Bekijk vacature »

Starter/junior PHP developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een junior PHP developer om het team te versterken. Als back-end developer bouw je de enterprise software die hun bedrijf helpt bij haar primaire processen. Afhankelijk van de omvang van het project werk je in een klein team aan een project. Ze hebben dagelijkse stand-ups en elke twee weken een scrumsessie, begeleid door de Scrum Master, waar je je ideeën kunt presenteren en samen met de Product Owner kunt werken aan het beste product. Ze vertrouwen enorm op hun eigen bedrijfssoftware. Dit geeft hun een groot voordeel ten opzichte van hun concurrentie. Zo

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

.NET Developer Senior

Dit ga je doen Het ontwikkelen van backend applicaties in C#; Het maken van vele koppelingen met andere ERP-applicaties zoals JD Edwards en SAP; Je bent (mede) verantwoordelijk voor het opstellen van technisch ontwerpen voor de te ontwikkelen software oplossingen; Je bent gemiddeld 90% van je tijd inhouse oplossingen aan het ontwikkelen en testen. De overige 10% van je tijd ben je bij klanten op locatie om oplossingen te implementeren, klanten te begeleiden en de software verder te innoveren; Naast het zelfstandig ontwikkelen van software oplossingen ben je ook bezig met het waarborgen van je contacten bij de klant, het

Bekijk vacature »

PHP Developer

Zie jij mogelijkheden om onze tooling technisch te verbeteren en uit te bouwen? Over Jobmatix Jobmatix is een innovatieve en internationale speler op het gebied van jobmarketing. Onze jobmarketing automation tool helpt organisaties bij het aantrekken van nieuw talent door vacatures digitaal, geautomatiseerd en op een efficiënte manier te adverteren en onder de aandacht te brengen bij de doelgroep op 25+ jobboards. Volledig performance-based, waarbij organisaties betalen op basis van cost per click of cost per applicant. Maandelijks wordt onze jobmarketing automation tool al gebruikt door vele directe werkgevers, intermediairs en mediabureaus, waaronder Picnic, Rijkswaterstaat, AdverOnline, Schiphol, DPA, Teleperformance en

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Ze zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van de warehouses. Op dit moment wordt er nog gebruik

Bekijk vacature »
Jasper v R

Jasper v R

29/01/2005 17:44:00
Quote Anchor link
Ik heb sinds kort mijn eigen site af.
Helemaal gemaakt in PhotoShop.
Alle content moet ik nog afmaken, de pagina's zijn nog erg kort.
Het contact formulier moet alleen nog een kleine metamorfose ondergaan en dan is deze ook klaar.
Ben nu bezig met het nieuwssysteem.
Het gastenboek past nog niet lekker in het frame, alle problemen mbt het gb weet ik al.

check it out http://www.javara.tk

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 02:31:00

DaeDaluz

DaeDaluz

29/01/2005 17:51:00
Quote Anchor link
- Ik moet scrollen voor 1 milimeter ofsow
- die draadjes zijn best vaag/onduidelijk
- ik zou waar je de content in weergeeft wat groter maken want dit is erg klein

Verder ziet het er goed uit :)

Marien xD

Marien xD

29/01/2005 18:25:00
Quote Anchor link
ziet er zkr wel leuk uit. Alleen je site laad wat langzaam en de tekst is idd wat klein (in de plaatjes dan he)

Jasper v R

Jasper v R

29/01/2005 18:44:00
Quote Anchor link
- Dat langzaam laden komt door .TK domein, helaas.
- Die milimeter scrollen zou ik neit weten hoe dat komt. Ik heb in zowel FF als IE geen problemen en de hoogte wordt met % bepaald dus kan niet groter dan je beeld zijn.
- Die draadjes zijn al vele aanpassingen aan gedaan. Had ze eerst minder vaag, maar dan ging daar teveel aandacht naar uit. Had al rond gevraagd, men vond dit het beste :)
- Content vak wordt idd groter zodat ook meteen de tekst beter tot z'n recht komt!

DaeDaluz

DaeDaluz

29/01/2005 19:23:00
Quote Anchor link
Ik moet echt scrollen.. en dan kan je wel zeggen dat dat bij jouw niet zo is maar dat lost het probleem niet op ;)

Jasper v R

Jasper v R

29/01/2005 20:29:00
Quote Anchor link
Post dan ff screenshot ofso :)

Legolas

Legolas

29/01/2005 21:10:00
Quote Anchor link
ik hoef ook niet te scrollen, welke browser?

Alfred -

Alfred -

29/01/2005 21:14:00
Quote Anchor link
Hier is een scrollbalk, een klein stukje kan ik scrollen, maar is onnodig en zinloos. Dus ik zie hier het probleem niet van ;)

Browser: Firefox 1.0 -> Windows XP :)

Legolas

Legolas

29/01/2005 21:27:00
Quote Anchor link
ow die scrollbalk :P, nou zie ik hem ook ^^ trouwens wist je dat als je met ctrl ingedrukt op een vakje in een table klikt er een blauw lijntje omkomt in ff? ^^

Alfred -

Alfred -

29/01/2005 21:29:00
Quote Anchor link
Nu weet ik dat wel :P

Jasper v R

Jasper v R

29/01/2005 22:16:00
Quote Anchor link
Verrek, uitgaande van FF dan he.
Wat is daar dan toch het nut van dat blauwe randje :S

En ik zal dan de hoogte van de tabel maar 95% maken ofso, dan is die scroll ook meteen weg :P
Gewijzigd op 29/01/2005 22:17:00 door Jasper v R

Alfred -

Alfred -

29/01/2005 22:19:00
Quote Anchor link
Handig als designer om te bekijken hoe de website opgebouwd is? ;) Er zijn wel veel dingen in browsers die niet bepaald een nut hebben :)

Anyway, ik ga er niet verder meer over uitwijken, is niet bepaald ontopic ;)

DaeDaluz

DaeDaluz

29/01/2005 23:33:00
Quote Anchor link
Dat scrollen vind ik niet netjes staan thats all.. ik houw zelf of altijd par pix extra ruimte over of ik heb een grote scroll balk ;)

Jasper v R

Jasper v R

30/01/2005 09:12:00
Quote Anchor link
Die scrollbar is afhankelijk van de browser, alleen in FF zit dat mini stukje. Bij mij is het nu opgelost :)

DaeDaluz

DaeDaluz

30/01/2005 10:04:00
Quote Anchor link
Bij mij nu ook :) staat toch iets netter ;)

Baken

Baken

30/01/2005 12:41:00
Quote Anchor link
Heb aan alle kanten scrollbars http://www.bakenonline.nl/javara.JPG

P.s. beetje doelloze post...

Eris -

Eris -

30/01/2005 13:30:00
Quote Anchor link
We houden hier geen discussie over je OS, browser of iets anders dan de site check.

Posts worden verwijderd die offtopic zijn

Jasper v R

Jasper v R

30/01/2005 18:39:00
Quote Anchor link
Jelmer:
Heb aan alle kanten scrollbars http://www.bakenonline.nl/javara.JPG

P.s. beetje doelloze post...

Stel je tekengroote in op normaal [CTRL+0 [nul]]

Dan ziet het er normaal uit!

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.