offline... !

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Ozzie PHP

Ozzie PHP

16/10/2012 11:26:24
Quote Anchor link
Over een paar minuten gaan we offline... zie het Onderhouds topic. Ik dacht ik meld het even :)

Tot straks allemaal!
Gewijzigd op 16/10/2012 11:26:51 door Ozzie PHP
 
PHP hulp

PHP hulp

26/04/2024 14:05:25
 
Koen Vlaswinkel

Koen Vlaswinkel

16/10/2012 13:52:13
Quote Anchor link
Wel een nieuwe layout, maar niet responsive :(
 
- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/10/2012 13:53:18
Quote Anchor link
Frisse layout....
Ziet er netjes uit. Mooi werk voor Bas en zijn mensen.
 
Jelle Hi

Jelle Hi

16/10/2012 13:54:24
Quote Anchor link
Ziet er lekker fris uit! Alleen vindt ik em erg breed :(
 
Jeroen VD

Jeroen VD

16/10/2012 13:55:15
Quote Anchor link
ik vindt hem ook netjes! al zou ik wat doen met typography, al weet ik niet precies wat....
 
Chris -

Chris -

16/10/2012 13:56:57
Quote Anchor link
Jelle, dat kun je bij je voorkeuren aangeven. Vind het persoonlijk erg fijn dat het een stuk breder is geworden, geeft wat meer ruimte. Zeker met grotere schermen..
 
Joris van Rijn

Joris van Rijn

16/10/2012 13:58:11
Quote Anchor link
Ik vind hem heel netjes geworden!
 
Jelle Hi

Jelle Hi

16/10/2012 13:59:08
Quote Anchor link
@Chris, waar? (Kan het nog niet vinden)

Maar ik moet m'n resolutie nog wijzigen, tis op me hele computer nog niet echt fijntjes, helaas is t bij mij iets meer werk dan een andere selecteren :(
 
P-ter AA

P-ter AA

16/10/2012 14:01:10
Quote Anchor link
Mooi! Alleen zou ik 'Live op PHPhulp' weghalen op de homepagina (en het nieuws dus breder). Net iets te druk. Verder top! =)
Gewijzigd op 16/10/2012 14:04:44 door P-ter AA
 
Jordi Kroon

Jordi Kroon

16/10/2012 14:38:53
Quote Anchor link
@Jelle vink "Toon aan trackers met laatste forum berichten etc aan de linkerkant" aan
 
Jelle Hi

Jelle Hi

16/10/2012 14:40:35
Quote Anchor link
@Jordi, die stond al aangehinkt, als ik em uitvinkt dan wordt de pagina smaller :) maar is de sidebar weg :C
 
Ozzie PHP

Ozzie PHP

16/10/2012 14:47:47
Quote Anchor link
Ziet er netjes uit! Het brede is even wennen, maar went snel denk ik.

Even een paar dingen die me opvallen:

* Aanbevolgen tutorials => Aanbevolen tutorials

* Actief op PHPhulp" => De regels met de namen van de leden staan te krap op elkaar. Line-height in css vergroten naar 19px;

* Menu-items aan de linkerkant => Als ik over een menu item hover wordt de background grijs. Dit impliceert dat je er op kunt klikken. Je kunt echter alleen op de tekstlink klikken. Ik zou zorgen dat je op het hele vlak kunt klikken (wellicht door de <a> een display: block; te geven.)

Is de update nu volledig klaar? Of worden er nog meer dingen geupdate?
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.