Plakkert.nl
Website: www.plakkert.nl
Plakkert is een online klembord speciaal voor de ondernemende programmeur. Via Plakkert is het mogelijk om super gemakkelijk code te delen met anderen.
Er is highlight ondersteuning voor ruim 60 verschillende programmeertalen. Verdere geavanceerde functies maken het mogelijk om onder andere Plakkerts te wijzigen, te downloaden als text bestand
en te delen met anderen. De Plakkert die is aangemaakt is alleen zichtbaar voor de plaatser en personen waarmee deze gedeeld is.
Plakkert is gewoon veel leuker dan haar Engelse concurrenten. :-)
Plakkert is een online klembord speciaal voor de ondernemende programmeur. Via Plakkert is het mogelijk om super gemakkelijk code te delen met anderen.
Er is highlight ondersteuning voor ruim 60 verschillende programmeertalen. Verdere geavanceerde functies maken het mogelijk om onder andere Plakkerts te wijzigen, te downloaden als text bestand
en te delen met anderen. De Plakkert die is aangemaakt is alleen zichtbaar voor de plaatser en personen waarmee deze gedeeld is.
Plakkert is gewoon veel leuker dan haar Engelse concurrenten. :-)
ik vindt het wel leuk
ik ook alleen door te backspacen en enteren zette ik binnen 15 sec 33 plakkerts neer met een verlooptijd van nooit....weet niet of dat de bedoeling is?
- ik wil hem ook kunnen verwijderne als hij er net is en niet als ik heb geedit heb
- ik verwijder iets en dan wordt hij niet verwijderd en dan heeft hij hem nog niet bewerkt
- ik verwijder iets en dan wordt hij niet verwijderd en dan heeft hij hem nog niet bewerkt
Gewijzigd op 07/01/2011 19:23:36 door Maarten PHP
ik kan in je contactformulier een spatie toevoegen als naam die geldig is.
Net zo goed als Gist? ;)
Wel een briljante naam trouwens! Die was niet bezet?
Wel een briljante naam trouwens! Die was niet bezet?
Gewijzigd op 07/01/2011 20:16:41 door Pim -
Site verschilt zich niet van de andere gelijkaardige. Aantal functies die je aanbiedt is ook eerder beperkt. (denk maar aan password)
Neem hier is een kijkje.
Neem hier is een kijkje.
Leuk idee!
Ik zou het "delen!"-knop wat duidelijker maken, nu staat hij in het hoekje bij de wat ik zie als junk-iconen. Dus groter naast "downloaden" oid. Of daar alleen de email-knop. Als ik eerst tussen tich social-web-icoontjes moet zoeken heb ik al geen zin meer
Ik zou het "delen!"-knop wat duidelijker maken, nu staat hij in het hoekje bij de wat ik zie als junk-iconen. Dus groter naast "downloaden" oid. Of daar alleen de email-knop. Als ik eerst tussen tich social-web-icoontjes moet zoeken heb ik al geen zin meer
dan denk ik dat ik codepad toch nog steeds beter vind
Misschien een idee.
Als je php (of een andere taal kiest) dat je dan een .php bestand kan downloaden i.p.v. een .txt.
Voor een javascript een .js bestand, etc.
Als je php (of een andere taal kiest) dat je dan een .php bestand kan downloaden i.p.v. een .txt.
Voor een javascript een .js bestand, etc.
Kleine aanpassing: een lettertype met vaste breedte gebruiken in je textarea, veel browsers doen dat niet standaard. Anonymous Pro en/of Courier.
www.pastebin.com is toch nog steeds de beste vind ik :)
Vooral de naam vind ik goed! Vaak wil je even snel iets plaatsen en dan is het wel makkelijk als je de url kort en makkelijk te onthouden is. En of ik dit beter of slechter dan andere vind kan ik niet zeggen, het doel is bereikt. :)
Leuke site, alleen vind ik het jammer dat je de files geen naam kan geven.
Hierdoor weet je niet meer wat alles is, als je meerdere files hebt.
Yea Rupie op 08/01/2011 12:43:09:
Leuke site, alleen vind ik het jammer dat je de files geen naam kan geven.
Goed punt!
Wat me nu trouwens opvalt: als je met je muis over 'Verwijderen' gaat dan komt er een lijntje onder 'Kopieer'
Edit: Opgelost zie ik :)
Edit: Opgelost zie ik :)
Gewijzigd op 08/01/2011 14:48:59 door P-ter AA
Misschien is het nog een idee dat als je de tab gebruikt dat je dan ook inspringt.
Ik heb het al gezegd, het is niet origineel. Je moet iets uitvinden wat een ander niet heeft.
Hoeft niet perse in mijn ogen. Wel is het verstandig om iets unieks toe te voegen. Dat het Nederlands is, is al iets natuurlijk. Er zijn zoveel ideeën gekopieerd die ook een succes werden!
Tip om het nog leuker te maken:
* Dat het systeem probeer de taal automatisch te herkennen? Misschien wel lastig maar wel leuk!
* Archief zou ik 'Mijn plakkerts' noemen ofzo
* Populaire code snippets op basis van views?
* Makkelijke manier om een snippet in te sluiten ofzo in je blog oid?
Tip om het nog leuker te maken:
* Dat het systeem probeer de taal automatisch te herkennen? Misschien wel lastig maar wel leuk!
* Archief zou ik 'Mijn plakkerts' noemen ofzo
* Populaire code snippets op basis van views?
* Makkelijke manier om een snippet in te sluiten ofzo in je blog oid?
Gewijzigd op 08/01/2011 16:24:57 door kees Schepers
Dit is naar mijn mening geen review maar een reclame om bezoekers te trekken. Daar is dit forum niet voor bedoeld!