[Request] Chat functie

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Chris PHP

Chris PHP

10/10/2012 09:25:10
Quote Anchor link
Ik ben regelmatig met wat algemene pm wisseling bezig, van mensen die me pm'en en vragen, etc hebben over dingen die misschien net niet topic waardig zijn of niet nodig is om een topic voor te maken (persoonlijke vragen etc).

Nu dacht ik aan een chat functie hier voor leden uiteraard, ben je ingelogd zie je de chat link/button. Dan kan er gewoon wat gebuurt worden onder de leden, wat interessen, hobbies, bezigheden, etc uitgewisseld worden. En een eventuele private chat mogelijkheid waar je met mensen prive wat persoonlijkere onderwerpen wil bespreken.

Er zijn zoiezo al tientallen opensource chat applicaties voor website's, lijkt me een mooie oplossing en zal wellicht wat meer gebruikt worden dan de 'koffiehoek'.

Wat denkt de rest van de leden hiervan? Is het een aanwinst voor de site, of een overbodige luxe?

Toevoeging op 11/10/2012 07:33:09:

Bump
 
PHP hulp

PHP hulp

24/04/2024 00:52:19
 
Chris PHP

Chris PHP

15/10/2012 10:02:55
Quote Anchor link
Bump
 
Chris PHP

Chris PHP

19/10/2012 07:25:27
Quote Anchor link
Bump, wordt hier werkelijk helemaal niet naar gekeken? Het is op 10/10 aangemaakt, het is nu ruim een week later!

Slordig.
 



Overzicht Reageren

 
 

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.