Seriez.co.cc Review
Wat vinden jullie van www.Seriez.co.cc
Let er a.u.b. niet op dat de server traag is...
Let er a.u.b. niet op dat de server traag is...
Ik vind het er erg netjes uitzien
Heb het nog niet heel erg doorgekeken maar het oogt netjes ;)
Ik kan je trouwens wel aanraden om naar een betaalde host te gaan ;)
Ik vind zelf http://antagonist.nl een goed.
(zit er zelf ook bij ;))
p.s. Ik merkte niks van vertraging ofo=zo ;)
Heb het nog niet heel erg doorgekeken maar het oogt netjes ;)
Ik kan je trouwens wel aanraden om naar een betaalde host te gaan ;)
Ik vind zelf http://antagonist.nl een goed.
(zit er zelf ook bij ;))
p.s. Ik merkte niks van vertraging ofo=zo ;)
ik zat te denken aan webruimtehosting.nl
wacht maar tot in de avond...
dan moet je een paar keer herladen voordat je 'm krijgt, omdat de server dan overladen is
wacht maar tot in de avond...
dan moet je een paar keer herladen voordat je 'm krijgt, omdat de server dan overladen is
Ziet er wel goed uit, alleen een aantal opmerkingen:
- Probeer je site goed te valideren(Result:28 Errors, 2 warning(s))
- Ik vind het jammer dat je header plaatje niet helemaal netjes is uitgesneden. (klein wit randje)
- Opeens komt er een foutmelding:
- Probeer je site goed te valideren(Result:28 Errors, 2 warning(s))
- Ik vind het jammer dat je header plaatje niet helemaal netjes is uitgesneden. (klein wit randje)
- Opeens komt er een foutmelding:
Quote:
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: User a2238742_serie already has more than 'max_user_connections' active connections in /home/a2238742/public_html/includes/conn.inc.php on line 7
Free Web Hosting
Could not connect to the database; User a2238742_serie already has more than 'max_user_connections' active connections
Free Web Hosting
Could not connect to the database; User a2238742_serie already has more than 'max_user_connections' active connections
Gewijzigd op 15/05/2010 13:05:31 door Yea Rupie
die error had ik vandaag meer last van, komt van veel gelijke connecties.
Dan is het een idee om error reporting uit te zetten. Het is niet netjes om error's weer te geven ;)
Maar het is een aanrader om inderdaad een validatie te doen.
Je wordt daarmee volgens mij ook hoger in de ceo gezet (google etc.)
Maar het is een aanrader om inderdaad een validatie te doen.
Je wordt daarmee volgens mij ook hoger in de ceo gezet (google etc.)
net error reporting uitgezet, had 'm ge-comment omdat ik steeds een probllem had, maar nu niet meer ;)
Je hoort de error reporting op je live website uit te zetten, voor het geval dat als er toch iets mis gaat, de gebruiker niet een php waarschuwing krijgt, dat is niet net en kan ook misbruikt worden.
Ook moet je eigenlijk zelf de meeste foutmeldingen afhandelen.
De error hierboven kan twee dingen betekenen, of je zit bij een kut host die je maar een paar database connecties toe laat. Of je hebt je site verkeerd gescript.
In beide gevallen moet je het uitzoeken, door error reporting uit te schakelen houd je nu eigenlijk je handen voor je ogen, en blijft het probleem bestaan.
Verder werkt dat 'naar boven' dingetje rechts niet lekker... En die muziek speler werkt ook kut, want dan kan je niet verder kijken naar muziek die er is, dan wordt de pagina opnieuw geladen. (Of je überhaupt muziek op die manier op je site mag plaatsen weet ik ook niet...)
Ook moet je eigenlijk zelf de meeste foutmeldingen afhandelen.
De error hierboven kan twee dingen betekenen, of je zit bij een kut host die je maar een paar database connecties toe laat. Of je hebt je site verkeerd gescript.
In beide gevallen moet je het uitzoeken, door error reporting uit te schakelen houd je nu eigenlijk je handen voor je ogen, en blijft het probleem bestaan.
Verder werkt dat 'naar boven' dingetje rechts niet lekker... En die muziek speler werkt ook kut, want dan kan je niet verder kijken naar muziek die er is, dan wordt de pagina opnieuw geladen. (Of je überhaupt muziek op die manier op je site mag plaatsen weet ik ook niet...)
Categorieën wordt in de title van je pagina niet mooi weergegeven. En ook komt het scrollbalkje van header(serie thumbs) bovenaan bovenop de muziekplayer te liggen.
Ik vind de site nogal rommelig en het werkt allemaal niet zo lekker.
de titel van categorieen is nu wel goed...
Ondertussen Is het scrollbalkje ook opgelost, gewoon muziek in de pagina;)
Het scrolbalkje op de homepage is enigszins lastig te bedienen (je moet goed timen om er handmatig door te scrollen ipv naar de link van het plaatje te gaan. Ik vind het geheel er een beetje hoekerig uitzien.
Wat trouwens echt een probleem is, is dat de site bij mij vaak onverwachts herlaadde. Zeker als je bij zon 'mindere' webhost zit is iets wat niet bepaald meewerkt.
Je rechter 'zij-balk' is redelijk lang, maar je midden gedeelte (waar het eigenlijk om gaat) is vaak kort waardoor je een enorme lege ruimte hebt op je site. Zonde!
Voor de rest, mooie site :)
Wat trouwens echt een probleem is, is dat de site bij mij vaak onverwachts herlaadde. Zeker als je bij zon 'mindere' webhost zit is iets wat niet bepaald meewerkt.
Je rechter 'zij-balk' is redelijk lang, maar je midden gedeelte (waar het eigenlijk om gaat) is vaak kort waardoor je een enorme lege ruimte hebt op je site. Zonde!
Voor de rest, mooie site :)