word.doc omzetten

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Productontwikkelaar Food

Wat ga je doen Als Productontwikkelaar Food ga je nieuwe producten ontwikkelen en bestaande producten verbeteren. Je bent hierbij betrokken bij het gehele proces: van productconcept naar proefreceptuur, het realiseren va het product (op kleine schaal) en het testen van producten in een productieomgeving. Verder: Bewaak je de status van verschillende fases van productontwikkeling en lever je tijdig de benodigde data aan Ben je bezig met de optimalisatie van oude en nieuwe recepturen Begeleid of organiseer je proefsessies (sensorisch onderzoek) in het team en/of bij klanten Onderhoud je contacten met de klanten, leveranciers van grondstoffen e.a. externe partijen Houd je

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

Applicatiebeheerder/ Ontwikkelaar

Dit ga je doen - Verantwoordelijkheid dragen voor het complexe applicatielandschap; - Schakelen met eindgebruikers en leveranciers; - Verdeling in werkzaamheden tussen dagelijks beheer ontwikkelen; - Het analyseren van de behoeften van gebruikers en het vertalen hiervan naar functionele specificaties voor de applicaties; - Actief bijdragen aan het leveren van passende oplossingen voor het applicatielandschap. Hier ga je werken Deze organisatie, gevestigd in de regio van Amsterdam is een van de meest toonaangevende mediaorganisaties in Nederland. Door de organisatiecultuur krijg jij veel ruimte om initiatief te nemen en zelfstandig aan het werk te gaan. Samen met het IT team zorg

Bekijk vacature »

Teamlead PHP Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de buurt van Middelburg zijn wij op zoek naar een gemotiveerde teamlead PHP developer met affiniteit met Symfony/Laravel. Een enthousiast persoon die het ontwikkelteam komt versterken met het aanpakken van uitdagende projecten. Ben jij op zoek naar een uitdaging waar je de tijd en ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je eigen IT-team aan te sturen? Lees dan snel verder! Die ga je doen: Bijdragen aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de PHP based applicaties; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van

Bekijk vacature »

SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 13382 Introductie We is looking for a HANA Developer to work for our client. The candidate has to have an experience in building Data Intensive Applications (DIA’s). The role of a HANA Developer at ASML involves working on building Data Intensive Applications in an industrial/enterprise environment. The primary responsibility is to handle data from various sources and determine the best way to structure it for use by data analysts, who will run queries and algorithms against it for predictive and prescriptive analytics through machine learning. Wat verwachten we van jou?

Bekijk vacature »

Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterd

Functieomschrijving Voor de Politie zijn wij opzoek naar een Senior Developer Betty Blocks Blauwe Haven Rotterdam. De politieorganisatie heeft jaarlijks te maken met een aanzienlijk aantal politiemedewerkers die vanwege mentale overbelasting niet of beperkt inzetbaar zijn. De Blauwe Haven Rotterdam ondersteunt deze politiemedewerkers in hun herstel en re-integratieproces. De huidige digitale systemen van de Politie bieden onvoldoende ondersteuning in het herstel- en re-integratieproces van politiemedewerkers. Zowel voor de politiemedewerkers als voor de organisatie. Politiemedewerkers worden buitengesloten, waardoor zij eigen regie verliezen. Begeleiders kunnen de voortgang van de medewerkers niet goed monitoren. Management beschikt niet over de mogelijkheid trends te signaleren

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Lead developer (PHP, Symfony, DDD)

Functie Als Lead developer zorg je ervoor dat het team (bestaande uit zowel junior als ervaren developers) in staat is om de kwaliteit van de software (en code) verder te verhogen. In samenwerking met het team, de product owner en de andere lead developers zet je technische lijnen uit en bepaal je de prioriteiten per sprint. Lijkt het jou interessant om complexe problemen op te lossen en bijvoorbeeld een nieuwe applicatiestructuur in Symfony op te zetten? Dan komen wij graag met je in contact. Eisen • HBO werk- en denkniveau (ze kijken niet naar papieren, maar naar denkniveau, motivatie en

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functieomschrijving PHP Developer met brede ervaring gezocht! Ben jij een Full Stack PHP Developer met brede ervaring die toe is aan een volgende stap? Lees dan snel verder! Voor onze eindklant in de regio Nunspeet zijn wij op zoek naar een ervaren PHP Developer die het IT Team van deze organisatie gaat versterken. Wij zoeken een enthousiaste en breed georiënteerde IT-er die er voor gaat zorgen dat deze innovatieve organisatie de volgende stap gaat maken. Om deze functie goed uit te kunnen voeren moet je communicatief goed zijn en in staat zijn om zelfstandig problemen op te lossen. Daarnaast bestaat

Bekijk vacature »

Software Developer Mendix / Maatschappelijk Betrok

Dit ga je doen Het bouwen van de Mendix applicaties in samenwerking met jouw team of zelfstandig; Werken met Scrum methodiek; Ontwikkelen van vooruitstrevende oplossingen; Meedenken over nieuwe applicaties en ontwikkelingen; On the job eigen maken van de Mendix omgeving. Hier ga je werken Deze dynamische en snelgroeiende organisatie begeeft zich in de recyclingbranche. Zij nemen op duurzame en efficiënte manier de recycling op zich. Vanwege hun snelle groei zijn zij op zoek naar een young professional die zich graag wilt ontwikkelen als Mendix Developer. Je komt te werken binnen een IT team van +/- 15 medewerkers. Het huidige ‘vaste’

Bekijk vacature »

Developer

Functie omschrijving Gaat jouw hart sneller kloppen van software developen in C#.NET? Voor een softwarebedrijf in regio Den Bosch zijn wij op zoek naar een C# programmeur. Lees snel verder! Wat ga je doen? Je gaat werken met C# en ASP.NET MVC Framework om onder meer webapplicaties, webshops en websites te ontwikkelen. Je optimaliseert de bestaande software en helpt mee aan het automatiseren van bedrijfsprocessen. Je gaat samen met je collega's de juiste oplossing op basis van de wensen van de klanten uitwerken tot een mooi product. Bedrijfsprofiel Het ontwikkelen van softwareoplossingen en kantoorautomatiseringen is waar dit bedrijf voor staat.

Bekijk vacature »

Ontwikkelaar MS Dynamics 365 Projecten

Samengevat: Deze werkgever is de kwaliteitsdienst in de tuinbouwsector. Ben jij een ervaren ontwikkelaar? Heb jij ervaring met Ms Dynamics 365 BC? Vaste baan: Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC ICT MBO 3.500 - 5.000 Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Ons bedrijf bewaakt en bevordert de kwaliteit van producten, processen en ketens in de tuinbouw. Wij kenmerken zich door openheid, ruimte voor initiatief, collegialiteit en zelfontplooiing. Deze werkgever is een veelzijdige organisatie. Je werkt voor de eigen IT organisatie. Zij werken met moderne technologie en staan open voor innovatie. Functie: Voor de vacature als Ontwikkelaar Ms Dynamics 365 BC Roelofarendsveen MBO

Bekijk vacature »

SQL developer

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de omgeving van Tilburg zijn wij op zoek naar een ervaren SQL ontwikkelaar. Hier wordt jij mede verantwoordelijk voor zowel de design en implementatie van SQL-databases als voor het verstaan van de processen van klanten naar het vertalen van deze processen naar IT-oplossingen. Jouw takenpakket komt er als volgt uit te zien: Het ontwerpen en implementeren van databaseschema's: Je bent in staat om een database te ontwerpen en de structuur van tabellen, relaties, indexen en andere objecten te definiëren; Het schrijven van complexe SQL-query's: Je kunt complexe query's schrijven om gegevens uit de database

Bekijk vacature »

Full stack .NET developer Microsoft 365

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Francoi gckx

Francoi gckx

03/06/2013 09:56:48
Quote Anchor link
Weet iemand, na het uploaden, een class dat een word document kan omzetten naar tekst zonder opmaak (bijv txt)
en dan gelijk alles in array kan stoppen?

PHP hulp

PHP hulp

27/05/2026 01:23:17

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/06/2013 10:40:22
Quote Anchor link
Op wat voor manier zie je alles daarvan in een array?

Francoi gckx

Francoi gckx

03/06/2013 10:43:38
Quote Anchor link
Als woord per woord

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

03/06/2013 10:59:22
Quote Anchor link
Dan kan je toch exploden op een spatie, met de string die de class zal geven?

Francoi gckx

Francoi gckx

03/06/2013 11:18:27
Quote Anchor link
Ja dat weet ik maar soms werkt dat niet door de opmaak van word.

Mij vraag is meer is het mogelijk dat php alle opmaak omzet naar gewone tekst?

Toevoeging op 03/06/2013 11:20:49:

Nu weet ik dat die in .txt formaat meer pakt dus zoek ik naar een class dat die het geuploade doc document omzet naar txt en dan in een array zet

Francoi gckx

Francoi gckx

04/06/2013 21:31:45
Quote Anchor link
Is er iemand die dit weet? heb heel google afgezocht

Eddy E

Eddy E

04/06/2013 21:46:51

Francoi gckx

Francoi gckx

04/06/2013 21:52:56
Quote Anchor link
Hoe krijg ik catdoc werkend
Gewijzigd op 04/06/2013 22:27:57 door Francoi gckx

Aad B

Aad B

04/06/2013 23:07:54
Quote Anchor link
Francoi gckx op 04/06/2013 21:52:56:
Hoe krijg ik catdoc werkend
De tar.gz of de zip downloaden en mee aan de slag gaan. Zal vast wel een readme bij zitten. de tar.gz moet je uitpakken en compileren op je linux platform.

Francoi gckx

Francoi gckx

04/06/2013 23:47:01
Quote Anchor link
Ik heb nul verstand van linux en ik werk met windows 7, ik vermoed dat de server waar ik de hosting heb linux heeft, aangezien hij niet de class COM kon vinden.

je heb 2 installs en een readme zonder voldoende uitleg.

Toevoeging op 05/06/2013 12:46:39:

Francoi gckx op 04/06/2013 23:47:01:
Ik heb nul verstand van linux en ik werk met windows 7, ik vermoed dat de server waar ik de hosting heb linux heeft, aangezien hij niet de class COM kon vinden.

Moet ik alle bestanden op de server gooien
en hoe doe ik het volgende dan:

./configure
make
make install

Chris PHP

Chris PHP

05/06/2013 13:24:10
Quote Anchor link
Francoi gckx op 04/06/2013 23:47:01:

Moet ik alle bestanden op de server gooien
en hoe doe ik het volgende dan:

./configure
make
make install

Dat werkt alleen als je root toegang (ssh/putty sessie) hebt. Je moet het op je OS doen niet in de root van je httpdocs.

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

05/06/2013 16:46:23
Quote Anchor link
@Francoi,
Bij mij komt de vraag op wat het doel ervan is.
Een hint: je kan door de juiste headers mee te geven ervoor zorgen dat een word document in de browser geopend wordt, onder de voorwaarde dat de bezoeker Mickysoft Office heeft.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

05/06/2013 17:09:33
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 05/06/2013 16:46:23:
Een hint: je kan door de juiste headers mee te geven ervoor zorgen dat een word document in de browser geopend wordt, onder de voorwaarde dat de bezoeker Mickysoft Office heeft.

Noem het bedrijf maar gewoon Microsoft. Bashen in het forum is nergens voor nodig.
Gewijzigd op 05/06/2013 17:10:17 door - Ariën -

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

05/06/2013 17:26:01
Quote Anchor link
Kom op zeg! Beetje humor mag ook wel? Zo niet dan ben ik hier zo weg

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

05/06/2013 18:58:01
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 05/06/2013 17:26:01:
Kom op zeg! Beetje humor mag ook wel? Zo niet dan ben ik hier zo weg

+1, vind ik leuk

Francoi gckx

Francoi gckx

05/06/2013 22:30:50
Quote Anchor link
Ger van Steenderen op 05/06/2013 16:46:23:
@Francoi,
Bij mij komt de vraag op wat het doel ervan is.

Maar ik moet het automatisch opslaan in de database en dat gaat 10x makkelijker als het omgezet word naar .txt (weg opmaak troep) en dan zetten in een woord gescheiden array.

1. phpwordlib heeft een class gebouwd haalt alle opmaak weg maar daar moet je voor betalen

2. http://document.online-convert.com/convert-to-txt?external_url=
kan je gebruiken alleen moet je het dan via hun site ook downloaden:(

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

05/06/2013 22:52:12
Quote Anchor link
Hoezo, tien x makkelijker?
Stel je wilt een jpeg in de database opslaan. dat ga je ook niet naar een tekst bestand vertalen?

Francoi gckx

Francoi gckx

06/06/2013 09:31:09
Quote Anchor link
Ger ik denk dat je niet snap wat ik bedoel,

Ik wil het niet als 1 geheel opslaan in database maar in een tiental veldnamen met zijn veldwaardes

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

06/06/2013 11:07:02
Quote Anchor link
Eigenlijk is daar een Word document niet geschikt daarvoor, en zou je beter een Excel bestand daarvoor kunnen gebruiken. Dat kan je dan uitlezen met PHPExcel.
Er bestaat ook een PHPWord, maar daarmee kan je -voor zover ik kan beoordelen- alleen Word documenten mee genereren.

Francoi gckx

Francoi gckx

06/06/2013 11:15:04
Quote Anchor link
Het is mogelijk zoals ik die twee opties boven gaf:

1. phpwordlib heeft een class gebouwd haalt alle opmaak weg maar daar moet je voor betalen

2. http://document.online-convert.com/convert-to-txt?external_url=

En dan gaat mij voorkeur naar 2, alleen wil ik dat op mij en naar mij eigen site kan downloaden

Ger van Steenderen
Tutorial mod

Ger van Steenderen

06/06/2013 12:26:05
Quote Anchor link
Prima, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.