kunnen julie mijn site ff bekijken?? http://henkjanv.wyger.nl
dees site heb ik vooral gemaakt zodat ik lekker bezig kon zijn met php, niet voor de layout, eigelijk zit ook overal php om voor mij het updaten van de site te vergemakkelijken en om dingen zoals een gastenboek en fotoalbum voorelkaar te krijgen.
dr zit trouwes ook een code in waardoor je ziet al is er wat nieuws op de site (al ben je voor het eerst op mijn site zal je niks zien want dan zou overal bij moeten staan dat het nieuw is) maar al post je iets in mijn gastenboek zal je zien dat al klik je op een link of je refresht hem dat er dan new voor gastenboek komt te staan.
trouwes mensen met firefox moeten maar niet proberen te bekijken want dat gaat niet lukken :), ik kwam er later achter dat een paar van mijn css codes niet werken in firefox, en aangezien ik geen zin had om de site opnieuw te maken...
mmm, ik vind dat zie die W3C's standaarden maar moeten aanpassen :p ik vind die extra attributen namelijk wel fijn ;)
Internet Explorer heeft geen extra CSS attributen ten opzichte van andere browsers.
Hij ondersteunt bijvoorbeeld niet:
min-width
max-width
:hover voor alle tags
verder behandelt hij het box-model verkeerd (daarom ziet die tekst op jouw site er niet goed uit in andere browsers) en dan zijn er ook nog dingen als de guillotine-bug. Er is nog steeds geen ondersteuing voor PNG graphics en zo kan ik nog een hele tijd doorgaan.
oke, sorry :)... daar heb ik allemaal geen verstand van. als ik dat wel had was mn site vast beter geweest :p
kben ook maar een zeer amateuristisch amateurtje dusja daar kan je al die wijsheid niet van verwachten :p
achja ze zeggen altijd dat je van foutenmaken leert, dus misschien leer ik hier ook weer wat van :)
oke, sorry :)... daar heb ik allemaal geen verstand van. als ik dat wel had was mn site vast beter geweest :p
kben ook maar een zeer amateuristisch amateurtje dusja daar kan je al die wijsheid niet van verwachten :p
achja ze zeggen altijd dat je van foutenmaken leert, dus misschien leer ik hier ook weer wat van :)
Tuurlijk, er valt altijd iets te leren ;-)
?
Onbekende gebruiker
02-11-2005 08:19
Jan Koehoorn schreef op 01.11.2005 22:20
Er is nog steeds geen ondersteuing voor PNG graphics
Is dat zo met IE? Ik wist niet dat het zo erg was met die ***browser!
en zo kan ik nog een hele tijd doorgaan.
Ik ken ook nog wel complete lijsten waarom browsers zoals FireFox btere zijn ;)
maar in firefox kan je toch niet je scrollbalk andere kleurtjes geven?? ik vind namelijk die standaard scrollbalk egt lelijk, en helemaal omdat ik midden in mn site een vlak heb dat moet kunnen scrollen
edit: en voorderest zou ik misschien wel het zelfde resultaat krijgen in firefox. niet dat ik weet hoe maarja dat maakt dan weer niet uit :p