kunnen julie mijn site ff bekijken??
http://henkjanv.wyger.nl
dees site heb ik vooral gemaakt zodat ik lekker bezig kon zijn met php, niet voor de layout, eigelijk zit ook overal php om voor mij het updaten van de site te vergemakkelijken en om dingen zoals een gastenboek en fotoalbum voorelkaar te krijgen.
dr zit trouwes ook een code in waardoor je ziet al is er wat nieuws op de site (al ben je voor het eerst op mijn site zal je niks zien want dan zou overal bij moeten staan dat het nieuw is) maar al post je iets in mijn gastenboek zal je zien dat al klik je op een link of je refresht hem dat er dan new voor gastenboek komt te staan.
trouwes mensen met firefox moeten maar niet proberen te bekijken want dat gaat niet lukken :), ik kwam er later achter dat een paar van mijn css codes niet werken in firefox, en aangezien ik geen zin had om de site opnieuw te maken...
Nee scrollbalken zijn niet meer aan te passen in FF, wel kan je een thema toepassen waarbij de scrollbalken anders zijn, zo hoef jij geen eens meer rekening te houden met andere gebruikers, omdat ze hun eigen scrollbalken kunnen kiezen.
ik vind je site leuk en zeker makkelijk te navigeren :-)
ga lekker zo door want ik kan je zeggen doorgaans ben ik meestal weg met 3 seconden en bij jou bleef ik zowaar 5 minuten :-)

groet, lissy
Maar het ook niet gek dat die site het niet FF doet, kijk maar naar de bron ;)

Reageren